فناوری

Rambus سریع‌ترین تراشه‌های DDR5 CKD را برای رایانه‌های شخصی با کارایی بالا تا 7200 MT/s برای CSODIMM و CUDIMM ارائه می‌کند.

Rambus سریع‌ترین تراشه‌های DDR5 CKD را برای رایانه‌های شخصی با کارایی بالا تا 7200 MT/s برای CSODIMM و CUDIMM ارائه می‌کند.

Rambus دارای اعلام کرد در دسترس بودن DDR5 Client Clock Driver (CKD) خود که تا 7200 MT/s را برای رایانه های شخصی با کارایی بالا فعال می کند.

فناوری Rambus DDR5 CKD با هدف افزایش قابلیت‌های حافظه در رایانه‌های شخصی با کارایی بالا نسل بعدی به ارتفاعات جدید، با ارائه حداکثر سرعت 7200 MT/s

[اعلامیه مطبوعاتی]: شرکت Rambus، یک ارائه‌دهنده برتر تراشه و IP سیلیکونی که داده‌ها را سریع‌تر و ایمن‌تر می‌کند، امروز در دسترس بودن DDR5 Client Clock Driver (CKD) خود را برای نسل بعدی اعلام کرد. دسکتاپ و نوت بوک با کارایی بالا. Rambus DDR5 CKD و SPD Hub بخشی از محصول جدید تراشه رابط حافظه مشتری هستند که پیشرفت‌های فناوری سرور را به بازار مشتری می‌آورد.

منبع تصویر: Rambus

Rambus DDR5 CKD با استفاده از بیش از 30 سال تخصص در سیستم حافظه، DIMM های مشتری جدید (CSODIMM و CUDIMM) را قادر می سازد تا با نرخ داده های پیشرفته تا 7200 مگاترانسفر در ثانیه (MT/s) کار کنند و ارائه عملکرد موفقیت آمیز در رایانه های شخصی نسل بعدی.

ویژگی های DDR5 CKD

  • حداکثر چهار جفت ساعت ورودی دیفرانسیل را دریافت می کند
  • حداکثر چهار جفت ساعت خروجی دیفرانسیل را ارائه می دهد
  • پشتیبانی از حالت های Single PLL، Dual PLL و PLL Bypass
  • پشتیبانی از فرکانس ساعت از 1600 تا 3600 مگاهرتز (DDR5-3200 تا DDR5-7200)
  • عملیات Down-bin از 990 تا 1050 مگاهرتز
  • از عملکرد حالت آزمایشی از 140 تا 1400 مگاهرتز پشتیبانی می کند
  • از رابط باس باند جانبی I2C/I3C برای پیکربندی دستگاه و نظارت بر وضعیت پشتیبانی می‌کند
  • ورودی بازنشانی ناهمزمان
  • عملیاتی در VDD = 1.1V +6٪ / -3٪

علاوه بر CKD، تراشه های رابط حافظه Rambus DDR5 شامل RCD های نسل 1 تا نسل 4، آی سی های مدیریت انرژی (PMIC)، هاب های تشخیص حضور سریال (SPD) و سنسورهای دما برای پیشرو هستند. سرورها با ادامه افزایش نرخ داده، مدیریت یکپارچگی سیگنال (SI) و یکپارچگی توان (PI) به طور فزاینده ای حیاتی می شود. با بیش از 30 سال تجربه حافظه با کارایی بالا، Rambus به دلیل تخصص SI/PI خود مشهور است.

این تخصص به فعال کردن تراشه‌های رابط حافظه DDR5 کمک می‌کند تا یکپارچگی سیگنال و راندمان انرژی را با بازدهی بالاتر برای DIMM سرور و کلاینت ارائه دهند.

منبع خبر: رامبوس

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا