آخرین درایور چیپست AMD از APU های Ryzen AI 300 “Strix” پشتیبانی می کند

آخرین درایور چیپست AMD از APU های Ryzen AI 300 “Strix” پشتیبانی می کند

جدیدترین درایور چیپست Ryzen AMD APUهای Ryzen AI 300 “Strix” به لیست تراشه های پشتیبانی شده و رفع اشکالات مختلف ارائه می دهد.

درایور جدید چیپست Ryzen 6.07.22.037 اکنون از آخرین APUهای مبتنی بر Zen 5 Ryzen AI 300 “Strix” پشتیبانی می کند

AMD آی پی یوهای Ryzen AI 300 “Strix” خود را فردا راه اندازی می کند بر اساس معماری Zen 5، و جهش های بزرگی در بهره وری، عملکرد و کارایی لپ تاپ ارائه می دهد. برای تکمیل راه اندازی APU ها، کاربران از طریق آخرین نسخه درایور چیپست AMD Ryzen نسخه 6.07.22.037 از پشتیبانی کامل برخوردار خواهند شد. درایور چیپست جدید منتشر شده، پشتیبانی از یک برنامه جدید، درایور جدید و رفع اشکال برای مشکلات مختلف شناخته شده را اضافه می کند. یادداشت های انتشار فهرست کامل محصولات را برای چیپست‌ها و پردازنده‌های مادربرد فهرست کنید.

برترین‌های انتشار

  • پشتیبانی برنامه جدید اضافه شد.
  • رفع اشکالات.

مشکلات شناخته شده

  • برخی از نام‌های درایورها در سیستم‌عامل غیرانگلیسی ممکن است به زبان انگلیسی ظاهر شوند.
  • خلاصه حذف ممکن است وضعیت حذف نصب را به اشتباه به عنوان ناموفق نمایش دهد.
  • گاهی اوقات، Ryzen PPKG ممکن است نصب/به‌روزرسانی نشود.

APU های AMD Ryzen AI 300 “Strix” نزدیک بالای جدول پشتیبانی پردازنده ظاهر می شوند و به وضوح بیان می کنند که فقط با ویندوز 11 سازگار خواهد بود. همانطور که در گزارش های قبلی می دانیم، Strix Point سازگاری با ویندوز 10 را کاهش داده بود و فقط با لپ تاپ های گیمینگ پیشرفته مبتنی بر ویندوز 11 کار می کند. این برای اطمینان از این است که تراشه‌های Ryzen AI 300 صرفاً برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی که آخرین نسخه ویندوز 11 (24H2) را با پشتیبانی از Copilot+ وارد می شود از طریق یک به روز رسانی آینده.

منبع تصویر: AMD.com

بسته جدید درایور چیپ ست شامل درایورهای مستقل مختلفی برای پشتیبانی از انواع پلتفرم های ویندوز مایکروسافت است که به محصول مورد استفاده AMD نیز بستگی دارد. چندین درایور، از جمله درایور PT GPIO، درایور PSP، درایور USB4 CM و درایور SFH1.1، اما نه محدود به آنها، اشکالات را رفع کردند. به غیر از رفع اشکال، برنامه جدیدی به نام “AMD Interface Driver(AMD PCI, AMD SMBuS, AMD Hetero, AMD RCEC)” نیز به لیست درایورها اضافه شده است.

«AMD PMF Ryzen AI 300 Series Driver» نسخه 24.6.18.0 نیز برای ارائه پشتیبانی کامل از سری جدید Strix در ویندوز 11 اضافه شده است. درایور چیپست AMD 6.07.22.037 را می توانید از وب سایت رسمی AMD برای هر دو ویندوز 10 و نسخه های 64 بیتی ویندوز 11. این صفحه دستورالعمل های کامل نصب درایورهای چیپست Ryzen را بیشتر توضیح می دهد.

منبع تصویر: AMD چین

پردازنده‌های Ryzen AI 300 اکنون از طریق لپ‌تاپ‌های چندین فروشنده عرضه می‌شوند. یک هفته پیش، HP OmniBook Ultra خود را منتشر کرد که حداکثر 55 عملکرد NPU را ارائه می دهد. ASUS و MSI نیز با رونمایی از آخرین پیشنهادات خود با پردازنده‌های Strix Point به این لیست پیوسته است. انتظار می رود تولیدکنندگان لپ تاپ بیشتری لپ تاپ های بازی جدیدتری را بر اساس پردازنده های Ryzen AI 300 عرضه کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل