[اختصاصی] رندرهای جدید Google Pixel 9 Pro Fold طراحی و رنگ‌های کامل را نشان می‌دهند

[اختصاصی] رندرهای جدید Google Pixel 9 Pro Fold طراحی و رنگ‌های کامل را نشان می‌دهند

91mobiles به طور انحصاری موارد بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد Pixel 9 Pro Fold با استیو همرستوفر (X/ OnLeaks) و این طرح کامل و گزینه های رنگی تاشو را نشان می دهد. Google Pixel 9 Pro Fold قرار است در 13 آگوست در سطح جهانی و در هند در 14 آگوست. این اولین تاشو خواهد بود که از غول Mountain View در کشور عرضه می شود. قبلاً به طور انحصاری داشتیم مواد تبلیغاتی سری Pixel 9 را به اشتراک گذاشت که مشخصات و ویژگی‌های هوش مصنوعی را فاش کرد.

رنگ‌های Google Pixel 9 Pro Fold

رندرهای جدید Pixel 9 Pro Fold قابل تاشو در رنگ های ابسیدین و چینی.  برخلاف Pixel Fold اصلی که نسبت ابعاد وسیع تری داشت، جانشین آن دارای یک فرمت گوشی تاشو معمولی با صفحه نمایش پوششی بلندتر و صفحه نمایش بزرگ تاشو داخلی است. برای یادآوری، Pixel Fold دارای یک نسبت تصویر 17.4:9 در صفحه پوشش و ضریب فرم 6:5 در صفحه داخلی است.

صفحه‌نمایش بیرونی دارای یک بریدگی سوراخ‌دار در مرکز و حاشیه‌های قابل توجهی در اطراف صفحه‌نمایش است. لبه های صفحه کاور خمیده/گرد هستند و این باید چسبندگی بهتری روی دست ها داشته باشد. صفحه داخلی دارای یک سوراخ پانچ برای یک عکس سلفی دیگر است که در گوشه سمت راست بالا قرار گرفته است. همچنین شاهد حاشیه های متقارن در اطراف صفحه نمایش هستیم. مطالب تبلیغاتی فاش شده 6.3 اینچی Actua Front (صفحه نمایش روی جلد) و یک صفحه نمایش 8 اینچی Super Actua Flex (صفحه نمایش داخلی) را نشان می داد.

برگرداندن تلفن به پشت جایی است که یک ماژول مربع بزرگ را در لبه سمت چپ بالا می‌بینید که در داخل آن دو ماژول بیضی شکل برای قرار دادن سنسورهای دوربین و یک فلاش LED وجود دارد. این یک تغییر بزرگ از یک بند افقی در Pixel Fold اصلی است. دکمه های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست قرار دارند. به سختی می توان از روی رندرها تشخیص داد که چین و چروک صفحه نمایش داخلی در زندگی واقعی چقدر آشکار خواهد بود.

Google Pixel 9 Pro Fold: آنچه تاکنون می دانیم

Pixel 9 Pro Fold دارای صفحه نمایش پوششی 6.3 اینچی و صفحه نمایش Super Actua Flex 8 اینچی خواهد بود. در مقایسه، OG Pixel Fold دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی FHD+ OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز بود.

این دستگاه تاشو را می توان از طریق صفحه نمایش داخلی تامین کرد. چیپست خانه تنسور G4. این یک ارتقاء نسبت به Tensor G2 در نسخه قبلی خواهد بود. این چیپست را می‌توان با حداکثر 16 گیگابایت رم جفت کرد.

Pixel 9 Pro Fold می‌تواند دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 10.5 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی باشد. این در مقایسه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 10.8 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی است. ممکن است یک دوربین 10 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی در مقایسه با دوربین سلفی 9.5 و 8 مگاپیکسلی در هر دو صفحه وجود داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل