تمام گزینه‌های رنگی Google Pixel Buds Pro 2 قبل از راه‌اندازی لو می‌رود

تمام گزینه‌های رنگی Google Pixel Buds Pro 2 قبل از راه‌اندازی لو می‌رود

در میان چندین لو رفتن و گمان‌زنی‌ها در مورد Google Pixel Buds Pro 2، گزارش جدیدی جزئیات مربوط به رنگ‌های هدفون‌های آتی را نشان می‌دهد.

با این وجود. ، اولین بار نیست که از رنگ های Pixel Buds Pro 2 نام برده می شود. یک گزارش اخیر نیز به گزینه‌های رنگی هدفون های گوگل، اما با آنچه در گزارش جدید ذکر شده اندکی تفاوت دارد.

در اینجا برخی از جزئیات Pixel Buds Pro 2، قبل از عرضه مورد انتظار آن در ساخته شده توسط Google در 13 اوت.

گزینه‌های رنگی Google Pixel Buds Pro 2 بصورت آنلاین ظاهر می‌شوند

  • طبق گزارش توسط Android Headlines، Google Pixel Buds Pro 2 در چهار رنگ عرضه خواهد شد که گزارش اخیر را تایید می‌کند.
  • اما، گزارش جدید نشان می‌دهد که هدفون‌های گوگل در رنگ‌های زغالی، پرسلن در دسترس خواهند بود. ، آلوئه و صورتی تند.

  • در همین حال، اخیراً گزارشی اشاره کرد که Pixel Buds Pro 2 در رنگ‌های Raspberry، Porcelain، Mojito و Haze عرضه خواهد شد.

<.Google Pixel Buds Pro 2: انتظار چه چیزی

پیش از عرضه، جزئیات طراحی Pixel Buds Pro 2 نیز به صورت آنلاین ظاهر شده است. این نشان می‌دهد که قاب ایرباد همان شکل کیف شارژ تخم‌مرغی مدل قبلی را که در سال 2022 عرضه شد اما ممکن است کمی حجیم‌تر باشد، حفظ خواهد کرد.

یک گزارش اخیر همچنین اشاره کرد که انتظار می‌رود Pixel Buds Pro 2 همچنین دارای پوشش بزرگ‌تری برای میکروفون و گریل‌هایی باشد که با رنگ هدفون مطابقت دارد. همچنین، رندرها نشان می‌دهند که هدفون‌های Google آینده با یک بریدگی جدید در کنار درگاه USB-C عرضه می‌شوند.

هیچ تأییدی وجود ندارد، اما Pixel Buds Pro 2 ممکن است یک باتری 650 میلی‌آمپر ساعتی ارائه دهد. در مقایسه با 620 میلی آمپر ساعت در Pixel Buds Pro به نظر ارتقا یافته است. با این حال، این جزئیات را باید با کمی نمک در نظر گرفت، زیرا آنها بر اساس حدس و گمان هستند و ممکن است این شرکت ماه آینده آنها را به طور رسمی فاش کند.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/> < meta content="https://www.91-cdn.com/hub/wp-content/uploads/2024/07/Google-Pixel-Buds-Pro-2-colours-1.jpg"/>

خروج از نسخه موبایل