فناوری

عرضه جهانی سری 14T شیائومی نزدیک است، در گواهی مخابرات اندونزی ظاهر می شود

عرضه جهانی سری 14T شیائومی نزدیک است، در گواهی مخابرات اندونزی ظاهر می شود

اکنون که سری Xiaomi 14، از جمله مدل Ultra، عرضه شده و در نقاط مختلف جهان به فروش می رسد، به نظر می رسد این شرکت تمرکز خود را بر روی سری T سری Xiaomi 14T دو نوع خواهد داشت: Xiaomi 14T و Xiaomi 14T Pro. اکنون این تلفن ها در وب سایت صدور گواهینامه مخابرات اندونزی مشاهده شده است. این نشان می دهد که ممکن است به این اعلامیه نزدیک شویم. 

به نظر می رسد عرضه Xiaomi 14T در آستانه است

  • Xiaomi 14T دارای این مدل است. شماره 2406APNFAG، در حالی که Xiaomi 14T Pro دارای شماره مدل 2407FPN8EG است.
  • در حالی که فهرست، همانطور که توسط MySmartPrice، Xiaomi1 4T را فاش نمی کند مشخصات سری، نام نسخه Pro را تایید می کند.

Xiaomi 14T Pro قبلاً در IMDA سنگاپور دیده شده بود< /a> و وب‌سایت‌های گواهی NBTC تایلند و همین شماره مدل را نشان داد. فهرست NBTC نشان داد که با گزینه‌های اتصال GSM/WCDMA/LTE/NR ارائه می‌شود. 

Xiaomi 14T Pro در ظاهر شد پایگاه داده دوربین FV-5 و این نشان داد که دوربین اصلی یک سنسور 12.6 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و OIS خواهد بود. این باید یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با توجه به قرارگیری پیکسل باشد. درز اخیر نشان می دهد که Xiaomi 14T Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است، با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Omnivision OV50H، یک دوربین 13 مگاپیکسلی Omnivision OV13B فوق عریض و یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی سامسونگ S5KJN1. برای مقایسه، سلف دارای تنظیمات دوربین سه گانه 50MP+50MP+12MP بود.

اعتقاد بر این است که Xiaomi 14T Pro دارای سنسور S5KKD1 سامسونگ است اما اندازه سنسور فاش نشده است. سری Xiaomi 14T به عنوان جانشین سری Xiaomi 13T از سال گذشته وارد بازار خواهد شد. از آنجایی که نسخه قبلی به هند نرسیده است، ما انتظار داریم که سرنوشت مشابهی برای جانشین نیز رقم بخورد.

<پانویس>

< /span>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا