فناوری

حلقه هوشمند در مقابل ساعت هوشمند: کدام یک برای شما بهتر است؟

حلقه هوشمند در مقابل ساعت هوشمند: کدام یک برای شما بهتر است؟

اگر به فکر سرمایه‌گذاری بر روی یک دستگاه پوشیدنی برای ردیابی سلامت، خواب و تناسب اندام خود بوده‌اید، به احتمال زیاد بین دو گزینه متزلزل هستید: یک ساعت هوشمند یا یک حلقه هوشمند. 

حلقه‌های هوشمند هنوز در صحنه نسبتاً جدید هستند (به هر حال در مقایسه با ساعت‌های هوشمند)، با نام‌های بزرگ Oura، Ultrahuman، Circular و اخیراً سامسونگ. در همین حال، برخی از ساعت‌های هوشمند مورد علاقه ما از برندهایی مانند Apple، TicWatch، Garmin، Withings، Fitbit، Samsung و Coros – و این حتی در بهترین ردیاب تناسب اندام. 

ما تمام تفاوت‌ها را برجسته کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام قالب پوشیدنی برای شما مناسب است. 

حلقه های هوشمند می توانند راحت تر باشند 

ساعت‌های هوشمند یک ارتقاء فناوری آسان برای هر کسی است که از ساعت مچی سنتی استفاده می‌کند تا مراقب زمان باشد. با این حال، برای کسانی که معمولاً چیزی روی مچ دست خود نمی‌بندند، یک ساعت هوشمند می‌تواند حجیم و نابجا باشد. 

اگر احساس ساعت روی بازوی خود را دوست ندارید، اما می‌خواهید قدم‌ها و سلامتی خود را بهتر پیگیری کنید، یک حلقه هوشمند می‌تواند پاسخگو باشد. حلقه‌های هوشمند نه تنها معمولا راحت‌تر هستند، بلکه معمولاً وزن کمتری دارند و محتاط‌تر به نظر می‌رسند. 

Oura Ring 3 up close
Oura Ring 3

ساعت های هوشمند دارای صفحه نمایش هستند 

یکی دیگر از تفاوت های واضح طراحی بین ساعت هوشمند و حلقه هوشمند این است که ساعت هوشمند دارای نمایشگر است. 

این ساعت را به ویژگی‌های بیشتری باز می‌کند، مانند اعلان‌های پیام، نقشه‌ها، پخش موسیقی، ادغام برنامه‌های شخص ثالث و البته نشان دادن زمان. 

حلقه‌های هوشمند نمایشگر ندارند، به این معنی که معمولاً با یک برنامه تلفن هوشمند کار می‌کنند و آمار سلامت و تناسب اندام شما را از انگشت شما جمع‌آوری می‌کنند و به شما امکان می‌دهند در تلفن خود به آنها دسترسی داشته باشید. این بدان معناست که با هزینه برنامه‌ها و ویژگی‌های موجود در ساعت‌های هوشمند، یک تجربه پوشیدنی ساده‌تر و بدون حواس‌پرتی به دست می‌آورید. 

Apple Watch Series 9 on wrist
Apple Watch Series 9

ساعت های هوشمند می توانند حسگرهای بیشتری را در خود جای دهند

در کنار ویژگی‌ها، ساعت‌های هوشمند اغلب می‌توانند حسگرهای بیشتری را در خود جای دهند. 

به عنوان مثال، در مورد سامسونگ، حلقه کهکشان دارای یک شتاب‌سنج، یک سنسور دما و یک حسگر PPG است – همین امر در مورد Oura Ring 3. 

Galaxy Watch 7 و < از طرف دیگر، یک href="https://www.trustedreviews.com/reviews/samsung-galaxy-watch-ultra" target="_blank" rel="noreferrer noopener">Galaxy Watch Ultra شامل شتاب سنج، سنسور دما، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور نور محیط و قطب نما. در همین حال، Apple Watch Series 9 بسته بندی می شود حسگرهای الکتریکی و نوری قلب، سنسور دما، قطب نما، ارتفاع سنج، شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور نور محیط. 

حلقه های هوشمند عمر باتری طولانی تری دارند 

در نهایت، ارزش در نظر گرفتن عمر باتری هر پوشیدنی را دارد. 

این در برند متفاوت خواهد بود، اما حلقه‌های هوشمند معمولاً در اینجا مزیت دارند زیرا کوچک‌تر هستند و نمایشگر روشنی ندارند. این بدان معناست که می‌توانید سلامت خود را ردیابی کنید و بدون وقفه برای شارژ مکرر دستگاه بخوابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا