OnePlus Open 2 برای داشتن بزرگترین باتری موجود در یک تلفن تاشو: گزارش

OnePlus Open 2 برای داشتن بزرگترین باتری موجود در یک تلفن تاشو: گزارش

OnePlus Open اولین گوشی تاشو از این برند است و با وجود گران بودن، این گوشی به هند راه یافت. به نظر می‌رسد این برند برای مدتی روی یک جانشین بالقوه کار می‌کند و گزارش‌ها حاکی از آن است که در سال 2025 عرضه خواهد شد. در حال حاضر، جزئیات جدیدتر از تلفن به صورت آنلاین، به لطف مشاور DigitalChatStation، منتشر شده است. این نشان می‌دهد که OnePlus Open 2 ممکن است بزرگ‌ترین باتری یک تلفن تاشو داشته باشد.

OnePlus Open 2 باتری بزرگ‌تری برای یک گوشی تاشو خواهد داشت 

  • Tipster DigitalChatStation می گوید که OPPO و Vivo در حال کار بر روی تلفن های تاشو بزرگ هستند که ممکن است در سه ماهه اول سال 2025 معرفی شوند.
  •  این گوشی های تاشو می توانند توسط چیپست Snapdragon 8 Gen 4، که SoC پرچمدار بعدی است، تامین شوند. از خانه Qualcomm.

  • این دستگاه‌های تاشو یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی خواهند داشت. 
  • اگر تعجب می‌کنید که تاشوهای OPPO و Vivo چگونه در اینجا مرتبط هستند، OPPO Find N3 با نام OnePlus Open در بازارهای جهانی عرضه شد. 
  • احتمال وجود دارد که جانشین به عنوان جانشین OPPO Find به بازارهای جهانی نیز گسترش یابد.
  • این مطابق با گزارش قبلی است که گفته بود گوشی تاشو OnePlus در سال 2025 عرضه خواهد شد. < /li>

انتظار می‌رود OnePlus Open 2 دارای باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی باشد و این یک ارتقاء عظیم نسبت به باتری 4805 میلی‌آمپر ساعتی نسل قبلی خواهد بود و همچنین بزرگ‌تر از باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی وان پلاس 12 است. این باعث می شود که آن را به بزرگترین باتری موجود در یک تاشو تبدیل کند. برای زمینه، Vivo X Fold 3 Pro دارای باتری بزرگتر 5700mAh است در حالی که Samsung Galaxy Z Fold 6 جدیدتر دارای باتری 4400mAh است. Motorola Razr 50 Ultra دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. بنابراین باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی (یا بالاتر) برای تاشوها بسیار مهم است.

اینکه چگونه این روی ردپای کلی تاشو تاثیر می گذارد چیزی است که باید ببینیم. برندها باتری های مبتنی بر سیلیکون را ارائه خواهند کرد که ظرفیت بیشتری را در همان اندازه فیزیکی ارائه می دهند. OnePlus Ace 3 Pro اولین گوشی با باتری بزرگ 6100 میلی آمپر ساعتی بود. 

در همان پست Weibo، DCS درزهای قبلی را تکرار کرد که می‌گفت هواوی در حال کار بر روی یک تاشو سه تایی با طراحی لولای دوگانه است. انتظار می رود این تاشو از چیپست Kirin سری 9 استفاده کند و چندین “فناوری جدید دیگر” را به همراه داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل