ویژگی‌های جدید Galaxy AI به Samsung Galaxy Z Fold 5، Flip 5، سری Galaxy S23 و مدل‌های قدیمی‌تر می‌آیند.

ویژگی‌های جدید Galaxy AI به Samsung Galaxy Z Fold 5، Flip 5، سری Galaxy S23 و مدل‌های قدیمی‌تر می‌آیند.

سامسونگ در اوایل امسال با سری گلکسی اس 24 وارد دنیای هوش مصنوعی شد. از آن زمان بر روی Galaxy AI به عنوان یک حوزه کلیدی برای گوشی های پرچمدار جدید خود تمرکز کرده است. سامسونگ برخی از این ویژگی های Galaxy AI را به مدل های قدیمی تر گسترش داده است. ویژگی‌های جدید Galaxy AI که با Galaxy Z Fold 6 معرفی شدند. و Flip 6 برای مدل‌های قدیمی‌تر عرضه می‌شوند. 

ویژگی‌های جدید Galaxy AI برای گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ

  • Samsung مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید Galaxy AI را معرفی کرده است که در انجمن‌های قدیمی‌تر از طریق انجمن کره‌ای خود در دسترس خواهند بود. یک گزارش توسط Smartprix.
  • ویژگی “زوم خودکار” در Galaxy Z Flip 6 از هوش مصنوعی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برای تنظیم خودکار نسبت بزرگ‌نمایی استفاده می‌کند. این ویژگی به همراه «فیلم‌برداری فلکس» به Galaxy Flip 5 ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد با باز کردن 90 درجه آن را به عنوان دوربین فیلم‌برداری استفاده کنید. 
  •  سامسونگ همچنین قابلیت Instant Slowmo را در Galaxy Z Fold 5، Flip 5، سری Galaxy S23 و Galaxy Tab S9 عرضه خواهد کرد. این ویژگی هر ویدیویی را به ویدیوی اسلوموشن تبدیل می کند. 
  • ویژگی‌های Portrait Studio و Sketch To Image در دستگاه‌های بیشتری از جمله Galaxy Z Fold 5، Flip 5، Galaxy Z Fold 4، Flip 4، سری Galaxy S22، سری Galaxy S23، Galaxy S23 FE در دسترس خواهند بود. و سری Galaxy Tab S8/S9. 
More Galaxy ویژگی‌های هوش مصنوعی از جمله Live Effect که عمق و حرکت را به تصاویر ثابت می‌افزاید، Motion Clipper برای ایجاد تصاویر GIF، و Overlay Translation در گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ که در بالا ذکر شد در دسترس خواهند بود. سامسونگ همچنین در حال ارائه پشتیبانی از Expert RAW برای سری گلکسی S23 و Galaxy S24 است. 

در حالی که تأیید شده است که این ویژگی‌های Galaxy AI در مدل‌های قدیمی‌تر در دسترس خواهند بود، تاریخ عرضه ذکر نشده است. سامسونگ روی هوش مصنوعی شرط بندی زیادی دارد و حتی قصد دارد با دریافت هزینه از کاربران برای ویژگی های Galaxy AI درآمدزایی کند. به گفته سامسونگ، Galaxy AI تا پایان سال 2025 رایگان خواهد بود و ممکن است تا سال 2026 شارژ آن آغاز شود. 

<پانویس>

< meta content="2024-07-23T11:25:00+05:30"/>

خروج از نسخه موبایل