Vivo V40 Pro در پلتفرم‌های Geekbench و Bluetooth SIG ظاهر می‌شود و قریب‌الوقوع عرضه می‌شود

Vivo V40 Pro در پلتفرم‌های Geekbench و Bluetooth SIG ظاهر می‌شود و قریب‌الوقوع عرضه می‌شود

Vivo V40 در ماه اوت در هند راه اندازی می شود و جانشین سری Vivo V30 خواهد شد که در ماه مارس در کشور عرضه شد. 91mobiles به طور انحصاری گزارش شده سری Vivo V40 به عنوان باریک ترین گوشی با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی در این بخش وارد بازار خواهد شد. اکنون Vivo V40 Pro در پلتفرم Geekbench و پایگاه داده بلوتوث SIG مشاهده شده است. 

نمرات بنچمارک Vivo V40 Pro فاش شد

  • فهرست Geekbench Vivo V40 Pro، همانطور که توسط MySmartPrice، نشان می دهد که دارای شماره مدل V2347.
  • این گوشی به ترتیب در تست های تک هسته ای 1811 و در تست های چند هسته ای 5229 امتیاز کسب کرده است.
  • Vivo V40 Pro روی سیستم‌عامل اندروید 14 بدون نسخه اجرا می‌شود و 8 گیگابایت رم دارد، اما ممکن است گزینه‌های دیگری در زمان راه‌اندازی وجود داشته باشد. 
  • این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر سرعت کلاک 3.35 گیگاهرتز و بخش مادربرد با نام K6985v1_64 استفاده می‌کند.
  • چیپست مورد بحث می‌تواند MediaTek Dimensity 9200 Plus باشد که با پردازنده گرافیکی Mali G715 Immortalis MC11 جفت می شود.

گواهینامه بلوتوث SIG نیز همان شماره مدل V2347 را نشان می‌دهد. متأسفانه در حال حاضر جزئیات دیگری در مورد این گوشی فاش نشده است. گزارش انحصاری به اشتراک گذاشته شده توسط 91mobiles نشان می‌دهد که سری Vivo V40 به عنوان باریک‌ترین گوشی با باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی در این بخش عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود این مجموعه (احتمالاً نوع Pro) با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار. علاوه بر این، سری Vivo V40 دارای ساختار بالشتکی برای دوام خواهد بود. این تلفن ها ممکن است دارای صفحه نمایش خمیده سه بعدی و ماژول دوربین Infinity Eye جدید باشند.

سری Vivo V40 در رنگ‌های آبی گنگ، بنفش لوتوس و خاکستری تیتانیوم عرضه خواهد شد. به نظر می رسد اولی اضافه شده جدیدی به ترکیب باشد. ما باید قیمت ها و جزئیات در دسترس بودن را در ماه آینده بدانیم.

<پانویس>

خروج از نسخه موبایل