OneXPlayer M1 Mini PC را معرفی می کند که از آن به عنوان «قوی ترین مینی رایانه شخصی» یاد می کند، با پشتیبانی از Intel Core Ultra 9 185H

OneXPlayer M1 Mini PC را معرفی می کند که از آن به عنوان «قوی ترین مینی رایانه شخصی» یاد می کند، با پشتیبانی از Intel Core Ultra 9 185H

OneXPlayer M1 جدیدترین پیشنهادات مینی رایانه های شخصی این شرکت، با پردازنده های Core Ultra اینتل و مشخصات قدرتمند.

M1 Mini PC OneXPlayer یک سیستم بازی است که می توانید آن را به راحتی در هر مکانی حمل کنید، وزن آن کمی بیش از 500 گرم است و اتصال مناسبی را ارائه می دهد

بازی‌های فشرده و مینی رایانه‌های شخصی به دلیل قابل حمل بودن بسیار محبوب هستند و در حالی که قرار دادن یک دکل کامل در داخل کوله‌پشتی دشوار است، این رایانه‌های شخصی مینی گیمینگ جدید می‌توانند وزن کوله پشتی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، بدون اینکه چیز زیادی از دست بدهید. عملکرد.

OneXPlayer، شرکتی که پشت بسیاری از دستگاه‌های بازی دستی است، به تازگی OneXPlayer M1 را راه‌اندازی کرده است و ادعا می‌کند که قدرتمندترین مینی رایانه شخصی مبتنی بر پردازنده‌های Intel Meteor Lake “Core Ultra” است.

M1 Mini PC دارای ابعاد کوچکی است که فقط 196 x 120 x 32 میلی‌متر دارد و به کاربران خود اجازه می‌دهد رایانه شخصی را در جیب شل خود حمل کنند. وزن آن فقط 599 گرم است که تقریباً 270 گرم سبک تر از OneXGPU که از شاسی مشابهی استفاده می کرد اما تنها به عنوان راه حل eGPU عمل می کرد. این باعث می شود آن را برای حمل در هر جایی که دوست دارید بدون دردسر کنید و برای مهمانی های کوچک LAN بهترین خواهد بود. این محفظه دارای طراحی مینیمالیستی با دریچه و فن کوچک در یک طرف برای دفع گرما است. این کیس همچنین دارای نورپردازی زیبای RGB در دو طرف است، که تنها چیزی نیست که در طرفین مشاهده خواهید کرد.

در کنار و پشت درگاه‌های زیادی وجود دارد. گزینه های اتصال شامل پورت های زیر است:

  1. OCuLink
  2. HDMI x2
  3. USB 4 نوع C x2
  4. DisplayPort
  5. USB 3.2 Type-A
  6. USB 2.0 Type-A
  7. کارت خوان MicroSD
  8. جک 3.5 میلی متری
  9. پورت LAN

OneXPlayer M1 Mini PC همچنین دارای یک درگاه OcuLink است که از طریق آن کاربران می توانند یک داک خارجی مانند OneXGPU را برای بهبود قدرت گرافیکی رایانه شخصی برای اجرای آخرین بازی ها با تنظیمات بالا تا فوق العاده متصل کنند. OneXGPU یک پردازنده گرافیکی AMD Radeon 7600M XT ارائه می دهد اما قیمت آن 699 دلار است که ممکن است برای بسیاری از کاربران بسیار گران باشد. بنابراین، M1 در حال حاضر به یک پردازنده مرکزی قدرتمند Intel Core Ultra 9 185H مجهز شده است که ترکیبی محکم از یک CPU کم مصرف با 16 هسته و یک iGPU Intel ARC با 8 هسته Xe را به ارمغان می آورد.

CPU Intel Core Ultra با 45 وات در حالت پیش‌فرض رتبه‌بندی شده است، اما برای افزایش کارایی می‌تواند در حالت Turbo تا 60 وات کار کند. این سیستم شامل یک کارت بی سیم برای WiFi 6E و همچنین بلوتوث 5.2 برای اتصال بی سیم جانبی است. همچنین تعداد زیادی پورت USB برای دستگاه‌های با پهنای باند بالا و یک درگاه LAN برای تجربه بازی بدون تاخیر وجود دارد.

پیکربندی OneXPlayer M1 Mini PC شامل یک کانکتور M.2 2280، دارای 1 ترابایت/2 ترابایت حافظه PCI-E 4.0 x4 و یک اسلات SODIMM برای حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5 5600 مگاهرتز است. مینی پی سی با پیکربندی 32 گیگابایت / 1 ترابایت در حال حاضر برای پیش خرید در ژاپن با قیمت 142310 ین موجود است. با این حال، این شرکت برای کاربرانی که آن را همراه با OneXGPU خریداری می کنند، 10٪ تخفیف ارائه می دهد.

منبع خبر: Liliputing

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل