OnePlus Nord 4 در مقابل Poco F6 Pro: مقایسه گوشی های هوشمند میان رده

OnePlus Nord 4 در مقابل Poco F6 Pro: مقایسه گوشی های هوشمند میان رده

OnePlus به تازگی جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود را معرفی کرده است: OnePlus Nord 4. قول می دهد «فناوری های پرچمدار را با چیپست پیشرو مقرون به صرفه تر کند» چگونه با جدیدترین تلفن هوشمند میان رده پوکو، Poco F6 مقایسه می شود. حرفه ای؟

اگرچه هنوز OnePlus Nord 4 را به طور قطعی آزمایش نکرده‌ایم، Poco F6 Pro را بررسی کرده‌ایم و به اندروید امتیاز چهار ستاره داده‌ایم. 

با در نظر گرفتن این موضوع، ما به مشخصات هر گوشی نگاه کرده‌ایم و تفاوت‌های کلیدی بین آن‌ها را در زیر برجسته کرده‌ایم. به خواندن ادامه دهید تا ببینید چگونه OnePlus Nord 4 و < یک href="https://www.trustedreviews.com/reviews/poco-f6-pro" target="_blank" rel="noreferrer noopener">Poco F6 Pro مقایسه کنید. 

Poco F6 Pro روی Snapdragon 8 Gen 2 اجرا می شود

در حالی که هر دو گوشی بر روی چیپست کوالکام کار می کنند، هر کدام دارای پیشنهادات متفاوتی هستند. OnePlus Nord 4 جدید روی Snapdragon 7 Plus Gen 3 اجرا می شود در حالی که Poco F6 Pro روی Snapdragon 8 Gen 2. 

OnePlus قول می دهد که چیپست Snapdragon 7 Plus Gen 3 یک “جهش کوانتومی جلوتر از تراشه های Snapdragon 7 استاندارد” است زیرا دارای “CPU 65% سریعتر و 130% GPU سریعتر و همچنین موتور هوش مصنوعی Qualcomm […] عملکرد بازی و بهره وری در سطح پرچمدار.”

از سوی دیگر، پوکو F6 پرو بر روی اسنپدراگون 8 نسل 2 اجرا می‌شود که در سال گذشته بیشتر گوشی‌های پرچمدار با عملکرد برتر را تامین می‌کرد. بررسی‌کننده ما متوجه شد که Poco F6 Pro بدون هیچ مشکلی در مورد چندوظیفگی یا کاهش سرعت گزارش شده، «به سرعت احساس می‌کند». بازبینی کننده ما همچنین بیان کرد که بازی حتی بر روی عناوین گرافیکی سخت بدون درز و با یک راه حل خنک کننده چشمگیر نیز انجام می شود.

OnePlus Nord 4 ویژگی های هوش مصنوعی بیشتری دارد

OnePlus توضیح داد که “فناوری هوش مصنوعی را در تمام جنبه های OnePlus Nord 4 قرار داده است.” این شامل ابزارهای متعددی برای بهره وری از جمله AI Speak و خلاصه هوش مصنوعی است که “به اشتراک گذاری اطلاعات از طیف گسترده ای از وب سایت ها و برنامه ها کمک می کند”، AI Writer که پیامی را بر اساس اعلان های کوتاه می نویسد، به علاوه Recording Summary که ضبط های جلسه را در یادداشت های کوتاه تر خلاصه می کند. .

همچنین ابزارهای هوش مصنوعی اعلام‌شده قبلی و ابزارهای جدید مانند AI Eraser که اشیاء ناخواسته را از تصاویر حذف می‌کند و AI Best Face نیز وجود دارد، ویژگی‌ای که قول می‌دهد عکس‌های سلفی گروهی را «رفع» کند تا مثلاً چشمان اشتباها بسته دوستان را دوباره باز کند. از یک شلیک.

اگرچه Poco F6 Pro کاملاً از همان مهارت هوش مصنوعی برخوردار نیست، ابزارهای کمی برای ویرایش عکس وجود دارد. بازبینی کننده ما خاطرنشان کرد که برای فعال کردن آنها باید یک افزونه دانلود کنید، اما پس از نصب، می توانید تصاویر را گسترش دهید تا FOV گسترده ای داشته باشید و هوش مصنوعی مولد جزئیات از دست رفته را پر کند.

OnePlus Nord 4

OnePlus Nord 4 ظرفیت باتری بیشتری دارد

OnePlus Nord 4 دارای ظرفیت باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعتی است در حالی که باتری Poco F6 Pro کمی کوچکتر و 5000 میلی آمپر ساعت است.

OnePlus Nord 4 دارای قابلیت شارژ 100 واتی Supervooc است، که OnePlus قول می‌دهد که کاربران را از 1 تا 100 درصد در عرض 28 دقیقه از بین ببرد، اما Poco F6 Pro دارای 120 وات HyperCharge است که ما متوجه شدیم می‌تواند با باتری 1-100 درصد آن را دریافت کند. فقط در 26 دقیقه.

Poco F6 Pro دارای سه دوربین است

در حالی که OnePlus Nord 4 دارای دو دوربین پشتی است، Poco F6 Pro در مجموع سه دوربین دارد. هر دو گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و 8 مگاپیکسل فوق عریض هستند، با این حال Poco F6 Pro دارای یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز می باشد. 

با این حال، بیشتر لزوماً به معنای بهتر نیست زیرا ما لنز ماکرو را به دلیل وضوح بسیار پایین آن «بسیار بی فایده» می‌دانیم. در غیر این صورت، لنز اصلی می‌توانست جزئیات را ثبت کند و در نور کم به خوبی کار کند، در حالی که لنز فوق عریض برای تطبیق رنگ‌های سنسور اصلی به خوبی عمل می‌کند، اما جزئیات ندارد و فوکوس خودکار را شامل نمی‌شود.

Poco F6 Pro صفحه نمایش روشن تری دارد

Poco F6 Pro می‌تواند به حداکثر روشنایی 4000 نیت برسد، که درست کمتر از دو برابر توانایی 2150 نیت OnePlus Nord 4 است. ما متوجه شدیم که Poco F6 Pro در رقابت با نور مستقیم خورشید مشکلی ندارد و به دلیل اینکه صفحه نمایش کاملاً مسطح است، هیچ انعکاس لبه ای نیز وجود ندارد. 

در غیر این صورت، OnePlus Nord 4 به Aqua Touch که به این معنی است که می‌توانید حتی با انگشتان خیس، و فیلترهای نور آبی برای کمک به کاهش فشار چشم، تایپ و تند بکشید.

Poco F6 Pro ارزان‌تر است

Poco F6 Pro کمی ارزان‌تر است، با RRP 499 پوند / 579.90 یورو در حالی که OnePlus Nord 4 دارای RRP 529 پوند / 599.90 یورو است. هیچ کدام از این دو گوشی در حال حاضر در ایالات متحده موجود نیستند.

خروج از نسخه موبایل