ایسوس از ExpertBook P5 با پردازنده‌های Lunar Lake اینتل، صفحه نمایش 14 اینچی 2.5K 144 هرتز، طراحی زیبا و عرضه در 2 ساعت 2024 رونمایی کرد.

ایسوس از ExpertBook P5 با پردازنده‌های Lunar Lake اینتل، صفحه نمایش 14 اینچی 2.5K 144 هرتز، طراحی زیبا و عرضه در 2 ساعت 2024 رونمایی کرد.

ASUS کاملاً جدید خود را رونمایی کرد لپ‌تاپ ExpertBook P5 که مجهز به پردازنده‌های مرکزی Lunar Lake نسل بعدی اینتل است.

لپ‌تاپ Sleek ExpertBook P5 ASUS برای بخش “AI PC” طراحی شده است که توسط پردازنده‌های Lunar Lake اینتل طراحی شده است

ایسوس اولین پردازنده‌های اینتل Lunar Lake خود را در Computex 2024 معرفی کرد و به نظر می‌رسد که این شرکت اکنون به سمت معرفی رسمی حرکت می‌کند. اولین لپ‌تاپ Lunar Lake که این شرکت در حال حاضر فهرست شده است ExpertBook P5 است که در طراحی شیک و مدرن با بسیاری از ویژگی‌های برجسته عرضه می‌شود، بنابراین بیایید شروع کنیم.

لپ تاپ ASUS ExpertBook P5 دارای یک CPU ناشناس Intel Lunar Lake “Core Ultra 200V”. گفته شده است که این پردازنده قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی با بیش از 45 TOPS از NPU و بیش از 100 TOPS کل پلتفرم را هنگام ترکیب CPU، GPU و NPU ارائه می‌کند. ما از هدف غواصی عمیق ما که Lunar Lake تا 48 AI TOPS ارائه می دهد در حالی که GPU حداکثر 67 TOPS را برای مجموع 120 AI TOPS ارائه می دهد.

سایر مشخصات فاش شده شامل حداکثر 32 گیگابایت حافظه داخلی LPDDR5X با سرعت 8533 MT/s، حداکثر 3 ترابایت حافظه PCIe 4.0 Dual SSD، تا پشتیبانی از WiFi 7 (802.11be) و یک صفحه کلید با کلیدهای بزرگتر و یک حرکت کلید 1.5 میلی متری صفحه نمایش خود یک پنل ضد تابش 14 اینچی با رزولوشن 2.5K و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. همه اینها در کنار هم، شما یک لپ تاپ شیک با وزن اولیه 1.3 کیلوگرم را دریافت می کنید که همه در بدنه تمام فلزی ممتاز بسته بندی شده اند. طراحی کنید و همچنین یک لولای صاف 180 درجه دریافت خواهید کرد.

ASUS همچنین از یک فناوری خنک‌کننده کاملاً جدید استفاده می‌کند که اطمینان می‌دهد لپ‌تاپ چه درب لپ‌تاپ باز یا بسته باشد، خنک‌سازی بهینه را دریافت می‌کند. سایر ویژگی‌های کلیدی شامل یک اکوسیستم امنیتی درجه تجاری است که توسط یک چارچوب رایانه‌ای با هسته ایمن ویندوز 11 و یک محافظ بایوس تجاری با درجه تجاری NIST-155 آماده می‌شود. همچنین برای ورود به سیستم Windows Hello یک لاگین بیومتریک (اثر انگشت و دوربین IR) دریافت می کنید. برای کسانی که می خواهند حریم خصوصی بیشتری داشته باشند، وب کم می تواند با یک پوشش فیزیکی محافظت شود.

در مورد راه‌اندازی، ایسوس یک پنجره راه‌اندازی در 2H 2024 برای اولین لپ‌تاپ‌های اینتل Lunar Lake خود با پردازنده مرکزی اعلام کرده است. لپ تاپ ExpertBook P5 روی کاغذ عالی به نظر می رسد، اما ما منتظر خواهیم بود تا ببینیم قیمت آن چگونه است. ایسوس همچنین برای هدف این ماه لپ‌تاپ‌های مجهز به AMD Ryzen AI 300 “Strix” خود را عرضه می‌کند پس منتظر آن‌ها نیز باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل