Amazfit Helio Ring در هند در طی فروش روز پرایم آمازون راه اندازی می شود: گزارش

Amazfit Helio Ring در هند در طی فروش روز پرایم آمازون راه اندازی می شود: گزارش

حلقه هلیو آمازفیت، رونمایی شد در نمایشگاه Consumer Electronics (CES) 2024، پیش بینی می شود به زودی برای مصرف کنندگان هندی معرفی شود. این ویژگی‌ها و بینش‌های چندگانه نظارت بر سلامت و تناسب اندام را ارائه می‌دهد، درست مانند حلقه گلکسی سامسونگحلقه لونا نویز. به جزئیات موجود بودن مورد انتظار حلقه هلیو آمازفیت در هند و ویژگی های آن نگاهی بیندازید.

جزئیات راه اندازی Amazfit Helio Ring هند

  • A گزارش توسط SmartPrix، که حلقه هوشمند را در آمازون مشاهده کرده است، نشان می‌دهد که Helio Ring از طریق آمازون در هند عرضه خواهد شد.
  • حلقه هوشمند Amazfit در خلال فروش روز پرایم معرفی خواهد شد که قرار است در هند در 20 ژوئیه آغاز می شود.
  • این فهرست نشان می‌دهد که حلقه هلیو Amazfit در دو اندازه 10 و 12 مانند نوع جهانی عرضه می‌شود و دارای نمای بیرونی با آلیاژ تیتانیوم است. .
  • اگرچه تایید نشده است، اما Amazfit Helio Ring ممکن است در هند حدود 25000 روپیه قیمت داشته باشد، زیرا قیمت آن در بازارهای جهانی 299 دلار است.

Amazfit Helio. ویژگی‌های حلقه

فهرست آمازون نشان می‌دهد که Amazfit Helio Ring شامل اقدامات بهداشتی مانند نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون (SpO2)، ردیاب‌های تناسب اندام، شارژ بی‌سیم و موارد دیگر می‌شود. با این حال، این شرکت قبلاً ویژگی های Amazfit Helio Ring را فاش کرده است.

در اینجا چند نکته درباره حلقه هوشمند می دانیم:

  • هدف حلقه هلیو آمازفیت این است که ورزشکاران و دوستداران تناسب اندام را با سلامت و ذهن دقیق ارائه دهد. بینش های مرتبط.
  • حلقه هلیو آمازفیت دارای چندین حسگر سلامت محور برای نظارت بر ضربان قلب خواب، تغییرات ضربان قلب، تنفس و دمای بدن است.
  • حلقه هلیو همچنین می تواند شما را ارزیابی کند. سلامت قلب به سادگی با ردیابی سرعت بازگشت ضربان قلب به حالت عادی پس از ورزش.
  • حلقه هوشمند دارای رتبه بندی 10 خودپرداز در برابر آب است که نشان می دهد می تواند فشارهایی معادل 100 متر آب را تحمل کند.
  • >

  • سایز 10 دارای یک باتری 18.5 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که سایز 12 دارای ظرفیت باتری 20.5 میلی آمپر ساعتی است و شامل شارژ بی سیم می شود.

قابل توجه، Galaxy Ring و Luna Ring که به تازگی معرفی شده اند نیز از ویژگی های مشابهی برخوردار هستند. ویژگی های سلامت و تناسب اندام محور. در حالی که باتری حلقه گلکسی بر حسب اندازه بین 18 تا 23.5 میلی آمپر ساعت است، گفته می شود که حلقه Luna حدود 7 روز عمر باتری دارد، مشابه حلقه هلیو Amazfit. در همین حال، گفته می شود که گلکسی رینگ دارای 10 رتبه ATM و IP68 است و حلقه لونا تا عمق 150 فوت در برابر آب مقاوم است.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/> < meta content="https://www.91-cdn.com/hub/wp-content/uploads/2024/07/amazfit-helio-ring.jpg"/>

خروج از نسخه موبایل