Nothing Phone (2) Nothing OS 2.6 را دریافت می کند: بیش از 5 ویژگی جدید و نحوه دانلود

Nothing Phone (2) Nothing OS 2.6 را دریافت می کند: بیش از 5 ویژگی جدید و نحوه دانلود

به‌روزرسانی Nothing OS 2.6 مبتنی بر Android 14 اکنون برای Nothing Phone منتشر شده است (2). این به روز رسانی برای کاربران Nothing Phone 2 در دسترس است و علاوه بر رفع اشکال و بهبود تجربه، ویژگی های جالبی را نیز به همراه دارد. این شامل یک حالت بازی اختصاصی، یک حالت نمایش پاپ آپ جدید و موارد دیگر است. در اینجا، نگاهی بیندازید:

Nothing OS 2.6 ویژگی های تلفن (2)

حالت بازی

اکنون وقتی یک در سمت چپ بازی، نوار کوچکی را مشاهده خواهید کرد که در حال حرکت است که داشبورد Game Mode را نشان می دهد. می‌توانید حالت عملکرد را تغییر دهید، نمای پاپ‌آپ را برای تماس‌ها فعال کنید، خاموش‌سازی حداقل یا کامل را برای اعلان‌ها تنظیم کنید، سطح روشنایی قفل، جلوگیری از اشتباه را تغییر دهید، توانایی رد تماس‌های برنامه شخص ثالث و حتی یک راه سریع برای پاسخ به تماس در صورت تمایل چندین تماس بی پاسخ از یک شماره داشته باشید.

برای فعال کردن حالت بازی در Nothing OS 2.6، به منوی تنظیمات بروید و روی زبانه سیستم ضربه بزنید. در اینجا، کلید حالت بازی را پیدا خواهید کرد.

حالت شارژ سفارشی

در تنظیمات > باتری، می‌توانید حداکثر محدودیت شارژ را روی ۷۰ درصد تنظیم کنید. 80 درصد یا 90 درصد. این برای جلوگیری از شارژ بیش از حد و محافظت از سلامت باتری است.

نمای بازشو

اکنون می‌توانید برنامه‌ها را از منوی اخیر در نمای بازشو باز کنید. با یک کشیدن و رها کردن ساده این برای اعلان ها نیز کار می کند. از این طریق باید بتوانید چند کار را بین برنامه های مختلف بهتر انجام دهید. این تغییر وضعیت در منوی تنظیمات > سیستم

نیز وجود دارد

حذف سابقه تصویر زمینه در Wallpaper Studio

برای انجام این کار، روی صفحه اصلی سیستم عامل Nothing، روی Customization > More Wallpapers > به انتهای چرخ فلک Wallpaper Studio بروید، روی More > ضربه بزنید > روی کاغذدیواری که می خواهید حذف کنید فشار طولانی دهید و روی دکمه سطل بازیافت در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. شما می توانید حداکثر 99 تصویر زمینه در اینجا در این کتابخانه داشته باشید.

سابقه باتری محصول CMF در کاشی بلوتوث تنظیمات سریع

بعد از این به‌روزرسانی، وقتی یک ساعت CMF را وصل می‌کنید، فقط می‌توانید منوی تنظیمات سریع را به پایین اسکرول کنید و تنظیمات ساعت را ببینید. وضعیت باتری روی کاشی بلوتوث این یک راه بسیار راحت برای دانستن اینکه چه زمانی باید لوازم جانبی متصل را شارژ کنید است.

سایر ویژگی های جدید

  • روشی که شما یک شهر خاص را تنظیم می کنید در ویجت/برنامه آب و هوا بهبود یافته است.
  • حالت کم تاخیر برای هدفون های Nothing بهینه شده است.
  • یک حالت واضح در برنامه دوربین برای افزایش روشنایی و سرزندگی وجود دارد. یک تصویر.

رفع اشکال

  • یک مشکل در ضبط صدا و تماس در واتس اپ برطرف شده است.
  • تماس های اضطراری برطرف شده است. ویژگی رفع شده است.
  • ویژگی برنامه Cloned برطرف شده است.

نحوه دانلود Nothing OS 2.6 در تلفن (2)

اطمینان حاصل کنید از داده ها بک آپ گرفته شده و دستگاه به اندازه کافی شارژ شده است. حجم دانلود Nothing OS 2.6 حدود 87 مگابایت است. بنابراین، مطمئن شوید که یک اتصال اینترنتی پایدار و فضای ذخیره سازی برای دانلود آن دارید. سپس، این کار را انجام دهید:

مرحله ۱:  Nothing را باز کنید تلفن (2) منوی تنظیمات.

مرحله ۲: به سیستم بروید و روی System Update ضربه بزنید.

مرحله 3: سیستم به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند و آخرین نسخه را نشان می‌دهد. 

مرحله ۴: آن را دانلود و نصب کنید. ممکن است تلفن به عنوان بخشی از این فرآیند راه اندازی مجدد شود.

خروج از نسخه موبایل