OnePlus Ace 3 Pro ممکن است گواهی 3C را دریافت کند و انتظار می رود در ماه جولای عرضه شود

OnePlus Ace 3 Pro ممکن است گواهی 3C را دریافت کند و انتظار می رود در ماه جولای عرضه شود

OnePlus مشخصات Ace 3 Pro از ابتدای سال جاری فاش شده است. ما هنوز هیچ اطلاعات رسمی از این برند را مشاهده نکرده‌ایم، اما شایعه شده است که عرضه OnePlus Ace 3 Pro در ماه جولای در چین انجام خواهد شد. اکنون قبل از عرضه، یک گوشی هوشمند جدید در سایت گواهی 3C چین مشاهده شده است و گمان می رود که OnePlus Ace 3 Pro باشد. 

OnePlus Ace 3 Pro گواهینامه 3C دریافت می کند

  • OnePlus Ace 3 Pro با شماره مدل PJX110 در سایت صدور گواهینامه 3C چین مشاهده شده است. مانند FCC ایالات متحده و BIS هند، دریافت گواهینامه 3C راه اندازی تلفن را در کشور تأیید می کند و همچنین عرضه قریب الوقوع آن را پیشنهاد می کند.
  • در حالی که نام تلفن مشخص نشده است، این شماره مدل معتقد شد OnePlus Ace 3 Pro باشد. 
  • گواهینامه 3C تأیید می کند که OnePlus Ace 3 Pro با 5G عرضه می شود و همچنین به شارژر 100 واتی اشاره می کند. پیش از این شایعه شده بود که Ace 3 Pro با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی عرضه خواهد شد. 
  • با گواهینامه 3C، به زودی شاهد معرفی OnePlus Ace 3 Pro خواهیم بود. 

از آنجایی که OnePlus Ace 3 Pro قبلاً درز کرده است< /a> چندین بار، ما یک ایده تقریبی در مورد انتظارات از گوشی آینده داریم. در اینجا نگاهی به آنچه تاکنون فاش شده است:

مشخصات OnePlus Ace 3 Pro (مورد انتظار)

  • نمایشگر: OnePlus Ace 3 Pro انتظار می رود دارای صفحه نمایش 1.5K OLED با پنل 8T LTPO و نرخ رفرش 120 هرتز باشد.
  • پردازنده: این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 جفت شده بهره می برد. با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی. OnePlus Ace 2 با چیپست قبلی، یعنی Snapdragon 8 Gen 2 با RAM مشابه عرضه شد.
  • دوربین ها: OnePlus Ace 3 Pro دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 است. دوربین اصلی این یک دوربین سه‌گانه در پشت خواهد بود، مانند OnePlus Ace 2 Pro.
  • باتری، شارژ: Ace 3 Pro ممکن است بزرگترین باتری را در OnePlus ارائه دهد. تلفن هنوز گفته می شود که دارای باتری 5940 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت معمولی 6100 میلی آمپر ساعت است. این باتری بزرگتر از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی OnePlus Ace 3 است که در حال حاضر بالاترین جایگاه را در اختیار دارد. 
  • طراحی: گوشی جدید OnePlus همچنین از طراحی متفاوتی نسبت به پرچمداران فعلی برخوردار است. گفته می شود که دارای طراحی ممتاز با قاب های فلزی و پشت شیشه ای است. 

انتظار می‌رود OnePlus Ace 3 Pro در انحصار چین باقی بماند. در حالی که گوشی‌های Ace را با نام دیگری در هند عرضه می‌کند، مانند OnePlus 12R که نام تجاری Ace 3 را تغییر می‌دهد، مشخص نیست که Ace 3 Pro چگونه در اینجا به بازار عرضه می‌شود. از آنجایی که شایعه شده است که این گوشی دارای پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 است، این گوشی با وان پلاس 12 که چیپست مشابهی دارد رقابت خواهد کرد. 

<پانویس>

< meta content="2024-05-31T14:38:16+05:30"/>< meta content="https://www.91-cdn.com/hub/wp-content/uploads/2024/05/op-ace-3-pro-leak-2.jpg"/>

خروج از نسخه موبایل