عرضه جهانی OnePlus Nord CE 4 Lite 5G با مشاهده دستگاه در NBTC نزدیک می شود. مشخصات، محدوده قیمت نوک

عرضه جهانی OnePlus Nord CE 4 Lite 5G با مشاهده دستگاه در NBTC نزدیک می شود. مشخصات، محدوده قیمت نوک

انتظار می‌رود OnePlus Nord CE 4 Lite 5G به زودی عرضه شود، اما برند گوشی‌های هوشمند هنوز جزئیاتی را درباره این گوشی اعلام نکرده است. با این حال، Nord CE 4 Lite 5G در وب سایت صدور گواهینامه NBTC ظاهر شده است و نام تلفن آینده را تأیید می کند. علاوه بر این، یک مشاور اطلاعاتی جدول زمانی راه اندازی، مشخصات کلیدی و محدوده قیمت OnePlus Nord CE 4 Lite 5G که هنوز معرفی نشده است را ارائه کرده است.

OnePlus Nord CE 4 Lite 5G جزئیات گواهینامه NBTC

  • OnePlus Nord CE 4 Lite 5G در وب سایت صدور گواهینامه NBTC با شماره مدل CPH2621 ظاهر شده است.
  • فهرست NBTC نشان می دهد که راه اندازی OnePlus Nord CE 4 Lite 5G در تایلند و سایر بازارهای جهانی قریب الوقوع است.
  • وب سایت صدور گواهینامه NBTC همچنین نام و اتصال 5G را تأیید می کند. از OnePlus Nord CE 4 Lite 5G آینده.
  • هیچ جزئیات دیگری درباره OnePlus Nord CE 4 Lite 5G از طریق فهرست NBTC فاش نشده است.

شایان ذکر است که OnePlus Nord CE 4 Lite 5G اخیرا در وب سایت صدور گواهینامه IMDA و Geekbench با همان شماره مدل. ظاهر این گوشی هوشمند در چندین وب سایت گواهینامه نشان می دهد که ممکن است به زودی راه اندازی شود.

جزئیات کلیدی OnePlus Nord CE 4 Lite 5G مشخص شده است

خط زمانی راه اندازی، محدوده قیمت

اگرچه تایید نشده است، Sanju Choudhary سازنده اطلاعات نشان داد که OnePlus Nord CE 4 Lite 5G در ماه ژوئن عرضه خواهد شد و ممکن است برای مصرف کنندگان هندی کمتر از 20000 روپیه قیمت داشته باشد. شایان ذکر است که نسخه قبلی آن، OnePlus Nord CE 3 Lite 5G< /a>، در هند راه اندازی شد< /a> در آوریل 2023 با قیمت پایه 19999 روپیه.

مشخصات OnePlus Nord CE 4

  • نمایشگر: OnePlus Nord CE 4 Lite 5G به نمایشگر 6.67 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز در مقایسه با نمایشگر 6.72 اینچی بزرگتر در نسخه قبلی.
  • تراشه: OnePlus Nord CE 4 Lite 5G ممکن است به چیپست Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1. برای یادآوری، Nord CE 3 Lite 5G از تراشه کوالکام اسنپدراگون 695 5G استفاده می کند. با این حال، تست‌های بنچمارک نشان می‌دهند که چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 قدرتمندتر از اسنپدراگون 695 5G است.
  • دوربین‌های عقب: گوشی آینده‌ای که به زودی عرضه می‌شود، بسیار قدرتمندتر است. راه اندازی دوربین پشتی سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 16 مگاپیکسلی. به نظر می رسد که در مقایسه با مدل قبلی کاهش یافته است، زیرا دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است. با این حال، سنسورهای دیگر شامل یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند.
  • نرم افزار: پیش بینی می شود OnePlus Nord CE 4 Lite 5G روی اندروید 14 کار کند و این شرکت ممکن است حداقل دو به روز رسانی سیستم اندروید و سه سال به روز رسانی وصله امنیتی ارائه دهد.
  • باتری: این دستگاه آینده OnePlus ممکن است دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مانند باتری باشد. OnePlus Nord CE 3 Lite 5G. Nord CE 3 Lite 5G با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه می شود. با این حال، اطلاعات دهنده سرعت شارژ OnePlus Nord CE 4 Lite 5G را فاش نکرد.

شایان ذکر است که این مشخصات و جزئیات قیمت OnePlus Nord CE 4 Lite 5G بر اساس نشت و حدس و گمان است. بنابراین باید با کمی نمک مصرف شود. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت جزئیات رسمی گوشی هوشمندی که هنوز منتشر نشده است ارائه کند.

خروج از نسخه موبایل