تلویزیون‌های LG OLED evo AI و QNED AI 2024 در هند عرضه شدند: قیمت‌ها، مشخصات

تلویزیون‌های LG OLED evo AI و QNED AI 2024 در هند عرضه شدند: قیمت‌ها، مشخصات

< /div>

برند فناوری پیشرو ال‌جی هند، نسل بعدی تلویزیون‌های هوش مصنوعی خود را تحت سری LG OLED evo و QNED در هند عرضه کرده است. اینها در سایزهای مختلف از 43 اینچ تا 97 اینچ موجود هستند. اینها ابتدا در نمایشگاه CES 2024 اوایل سال جاری معرفی شد و ادعا می‌شود که اولویت‌های تماشای متنوع مشتریان در کشور را برآورده می‌کند.

قیمت‌های تلویزیون ال‌جی OLED evo و QNED

  • LG OLED evo G4 AI Series: سری LG OLED evo G4 AI در ۹۷ اینچ، ۷۷ اینچ، ۶۵ اینچ و ۵۵ اینچ موجود است. اینها قیمت اولیه 239,990 روپیه دارند و تا 20,49,990 پیش می روند.
  • LG OLED evo C4 AI Series: این مجموعه در سال 83 در دسترس است. -اینچ، 77 اینچ، 65 اینچ، 55 اینچ، 48 اینچ و 42 اینچ و دارای قیمت پایه 119990 روپیه
  • LG OLED B4 AI Series: >مدل ها در 77 اینچ، 65 اینچ، 55 اینچ و قیمت پایه 169990 موجود است.
  • LG QNED MiniLED (QNED90T): مدل فقط موجود در اندازه 65 اینچ و قیمت 189990 روپیه است.
  • LG QNED (QNED88T): این مجموعه در 75 اینچ، 65 اینچ، 55 اینچ موجود است. 50 اینچ، 43 اینچ و قیمت اولیه آنها 103990 روپیه است.
  • LG QNED (QNED82T): مشتریان می توانند تلویزیون را در 75 اینچ، 65 اینچ خریداری کنند. 55 اینچ، 50 اینچ و 43 اینچ. قیمت اولیه این مجموعه 62990 روپیه است.

این تلویزیون‌ها از طریق خرده‌فروشان مجاز، وب‌سایت LG India و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک معروف در دسترس خواهند بود. .

ویژگی‌های تلویزیون ال‌جی OLED evo و QNED

جدیدترین تلویزیون‌های OLED AI ال‌جی با قابلیت‌های ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی، غنی‌سازی و شفاف‌سازی اشیا و پس‌زمینه‌ها با تجزیه و تحلیل تصویر دقیق در سطح پیکسل برای بهبود کیفیت تصویر ارائه می‌شوند. ادعا شده است که پردازنده هوش مصنوعی رنگ را برای به تصویر کشیدن حالت و رنگ اصلی محتوا اصلاح می کند. 

AI Sound Pro با استفاده از صدای فراگیر مجازی 11.1.2 از بلندگوهای داخلی تلویزیون، صدا را بهبود می بخشد. سری ال‌جی OLED evo G4 با فناوری Brightness Booster Max این برند ارائه می‌شود تا به حداکثر روشنایی دست یابد که ادعا می‌شود ۱۵۰ درصد روشن‌تر از تلویزیون‌های OLED معمولی است

تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی با Dolby Vision Gaming 4K با فرکانس ۱۴۴ هرتز عرضه می‌شوند. نرخ تازه‌سازی، NVIDIA G-SYNC تایید شده و با AMD FreeSync سازگار است. همچنین یک Game Optimiser وجود دارد که به گیمرها امکان می دهد بین از پیش تنظیم های نمایشگر طراحی شده برای ژانرهای مختلف بازی جابجا شوند.

 

LG’s تلویزیون‌های 2024 QNED AI: این مدل‌ها دارای نسل بعدی فناوری LCD هستند و ترکیبی از دو فناوری رنگی دارند: Quantum Dot و NanoCell. به لطف فناوری کاهش نور محلی، تلویزیون ها کنتراست شدید و روشنایی استثنایی ایجاد می کنند. خط تولید QNED با تلویزیون MiniLED QNED که بهترین محصول بعدی بعد از OLED است، ارتقا یافته است. قابلیت هوش مصنوعی LG QNED AI TV کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و همچنین دارای صدای غنی تر با صدای فراگیر مجازی 9.1.2 است.

تلویزیون‌های OLED AI ال‌جی و تلویزیون‌های هوش مصنوعی QNED همچنان از قابلیت‌های تقویت‌کننده تصویر و صدا Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند. یک «حالت FILMMAKER» جدید وجود دارد. که به کاربران امکان می دهد فیلم ها را همانطور که کارگردان قصد داشته است ببینند. تلویزیون‌های ال‌جی دارای Apple AirPlay و Google Chromecast داخلی هستند تا به کاربران اجازه می‌دهند بدون دردسر محتوا را از دستگاه‌های تلفن همراه خود ارسال کنند. LG به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل ۵ ساله را تحت برنامه جدید webOS نوید می‌دهد.

خروج از نسخه موبایل