طراحی جلوی CMF Phone 1 فاش شد، مشخصات کلیدی را نشان می دهد

طراحی جلوی CMF Phone 1 فاش شد، مشخصات کلیدی را نشان می دهد

CMF جزئیات جدیدی را درباره اولین گوشی هوشمند خود، فاش کرده است. تلفن CMF 1. دارای طراحی منحصر به فردی است که به شما امکان می‌دهد قاب‌های پشتی را تعویض کنید. برای رنگ های مختلف CMF Phone 1 همچنین دارای یک چرخ چرخان برای بستن لوازم جانبی است. چیزی که CMF تاکنون فاش نکرده است، طراحی جلویی Phone 1 است، اما تصویری از آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این همچنین مشخصات کلیدی را نشان می دهد که به طور رسمی معرفی نشده اند. 

طراحی جلوی CMF Phone 1 فاش شد

  • تصویری که تصور می‌شود طراحی جلوی CMF Phone 1 باشد توسط Yogesh Brar به اشتراک گذاشته شد. پست حذف شده است اما GSMArena مدیریت ex=”nofollow” class=”nofollow”‏ آن را بگیرید
  • این طراحی جلوی CMF Phone 1 است که یک صفحه نمایش سوراخ دار با حاشیه های باریک در هر طرف را نشان می دهد. 
  • بخش About Phone دستگاه روی صفحه نمایش قابل مشاهده است و تأیید می کند که CMF Phone 1 است. این بخش حاوی مشخصات کلیدی تلفن است.
  • بر اساس این درز، CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی قبلاً فاش شده است اما دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی یک جزئیات جدید است. 
  • این نوع از CMF Phone 1 دارای 8 گیگابایت رم + 2 گیگابایت است که می تواند رم مجازی باشد. همچنین نشان می دهد که گوشی دارای چیپست مدیاتک Dimensity 7300 است. 

با این نشت تقریباً همه چیزهایی که در مورد CMF Phone 1 وجود دارد فاش شده است، اما هنوز جزئیاتی باقی مانده است. سایر جزئیات تایید شده شامل سنسور عمق در پشت به همراه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. CMF Phone 1 در چهار رنگ موجود است: مشکی، نارنجی، سبز روشن و آبی. قاب‌های آبی و نارنجی دارای طراحی چرم گیاهی هستند، در حالی که رنگ‌های مشکی و سبز روشن بافت ظریفی دارند. 

قیمت CMF Phone 1 India پس از تخفیف‌های مقدماتی می‌تواند 15999 روپیه برای مدل 6GB+128GB و 17999 روپیه برای مدل 8GB+128GB باشد. بدون پیشنهاد، قیمت گوشی هوشمند از 19999 روپیه شروع می شود.

خروج از نسخه موبایل