طراحی و مشخصات OnePlus Nord 4 قبل از عرضه در 16 جولای فاش شد

طراحی و مشخصات OnePlus Nord 4 قبل از عرضه در 16 جولای فاش شد

سری OnePlus Nord در هند شامل OnePlus Nord CE4 است که در آوریل عرضه شد و OnePlus Nord CE4 Lite که اخیراً عرضه شده است. آخرین شرکت کننده این سری، OnePlus Nord 4، قرار است به صورت جهانی عرضه شود. در 16 ژوئیه. تنها چند هفته قبل از عرضه، طراحی و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند توسط یکی از کاربران X (توئیتر سابق) فاش شد. جزئیات زیر را بررسی کنید: 

طراحی و مشخصات OnePlus Nord 4 ارائه شده است

کاربر X Ashok Mor (@_techibee) دارای تصاویر ادعایی طراحی و مشخصات کلیدی OnePlus Nord 4 آینده را به اشتراک گذاشته است. طراحی بدنه Nord آینده. این گوشی هوشمند از طراحی بدنه فلزی دو رنگ با دو ماژول دوربین افقی به همراه یک واحد فلاش دوگانه در لبه سمت راست بهره می‌برد. 

دستگاه دارای لبه‌های فلزی منحنی است و لغزنده هشدار امضا در امتداد سمت چپ قرار گرفته است. دکمه های تنظیم صدا، دکمه پاور و سینی سیم کارت به رنگ سفید هستند که کنتراست خوبی با بدنه فلزی مشکی رنگ ایجاد می کند. این نمایشگر دارای حاشیه‌های نازکی با سوراخ پانچ برای دوربین سلفی است. در بالا، می توانید یک بلستر IR، یک میکروفون حذف نویز و یک بلندگوی ثانویه پیدا کنید. 

مشخصات OnePlus Nord 4 (توضیحات)

مشخص کننده مشخصات کلیدی Nord 4 آینده را نیز فاش کرده است. این موارد به شرح زیر است:

  • نمایش : طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی با وضوح 1.5K است که با فرکانس 120 هرتز به روز می شود و سطح روشنایی اوج آن 2150 نیت است. 
  • پردازنده: چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 برای تامین انرژی گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. 
  • دوربین عقب: یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی که با یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی Sony IMX335 جفت شده است. 
  • دوربین جلو: ممکن است گوشی هوشمند دارای سنسور 16 مگاپیکسلی سونی در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی باشد.  
  • باتری: یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی احتمالاً تلفن هوشمند را تغذیه می کند. 
  • نرم افزار: اندروید 14 با 3 سال ارتقاء اساسی و 4 سال به روز رسانی نرم افزار
  • سایر ویژگی ها< /strong>: حسگر اثر انگشت روی صفحه، بلندگوهای دوگانه، پشتیبانی از 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.4، NFC، IR Blaster، موتور خطی محور X، و Alert Slider. 

با نگاهی به مشخصات مورد انتظار، OnePlus Nord 4 دارای چیپست ارتقا یافته، باتری بزرگتر 5500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریعتر 100 واتی در مقایسه با نسل قبلی خود، OnePlus Nord 3 است. همچنین دارای اتصال بی سیم ارتقا یافته با آخرین پشتیبانی بلوتوث 5.4 و وای فای 6.

<پانویس>

< meta content="2024-07-04T15:49:59+05:30"/>

خروج از نسخه موبایل