گوگل پیکسل 9 به رنگ صورتی در حال عمل در ویدیوی جدید قبل از عرضه دیده شد

گوگل پیکسل 9 به رنگ صورتی در حال عمل در ویدیوی جدید قبل از عرضه دیده شد

Google Pixel 9 مشخص شد به تازگی در رنگ صورتی جدید در حالی که این یک ویدیو بود، فقط طراحی گوشی را نشان داد. ویدیوی دیگری پخش شده است که پیکسل 9 صورتی را در عمل نشان می دهد. گوگل اغلب به سراغ سایه های روشن تر رفته است، اما این رنگ صورتی بسیار روشن برای پیکسل جدید است. این شبیه به کاغذدیواری “Peony” است که اخیراً لو رفت برای سری وانیلی پیکسل 9. 

Google Pixel 9 صورتی دوباره مشاهده شد

  • یک ویدیوی جدید در حال پخش در Facebook گوگل پیکسل 9 را به رنگ صورتی نشان می دهد. در اینجا، ما می‌توانیم تلفن را از همه زوایا ببینیم و همچنین روشن است.
  • در پشت، ویزور دوربین بسیار بزرگ و بیرون‌زده دیده می‌شود که دو سنسور را در خود جای داده است. گفته می‌شود که Pixel 9 وانیلی با دو دوربین پشتی عرضه می‌شود.
  • Pixel 9 صورتی را نیز می‌توان در حال اجرای Pixel UI با برنامه‌های Google در صفحه اصلی مشاهده کرد. 
  • در حالی که نمی‌توانیم تأیید کنیم که آیا این واقعاً Pixel 9 است، گوشی کاملاً شبیه گوشی شایعه شده است. با قضاوت بر اساس تصاویر پس زمینه لو رفته پیکسل 9، یکی به نام Peony (صورتی) وجود دارد، بنابراین می توانیم فرض کنیم که یک نوع رنگ صورتی وجود خواهد داشت. گوگل تصاویر پس زمینه منطبق را برای دستگاه های پیکسل خود منتشر می کند. 

Google Pixel 9 مدل وانیلی در سری پرچمدار خواهد بود. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.34 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. پیکسل جدید از چیپست Google Tensor G4 قدرت می گیرد. گفته می‌شود سری پیکسل 9 ویژگی «لمس تطبیقی» را نیز ارائه می‌کند که حساسیت صفحه لمسی را بر اساس چندین عامل تنظیم می‌کند.

این بار، ممکن است سه گوشی Pixel 9 از جمله Pixel 9 Pro XL وجود داشته باشد. گوگل پس از Pixel 4 سری XL را احیا خواهد کرد. هر سه گوشی از نظر اندازه و احتمالاً عوامل دیگری مانند دوربین و باتری متفاوت خواهند بود. سری پیکسل 9 قرار است در 13 آگوست، بسیار زودتر از جدول زمانی معمول اکتبر، برگزار شود. 

<پانویس>

< meta content="2024-07-04T14:01:18+05:30"/>

خروج از نسخه موبایل