CMF Phone 1 دارای قاب پشتی قابل تعویض با بند، پایه و سایر لوازم جانبی

CMF Phone 1 دارای قاب پشتی قابل تعویض با بند، پایه و سایر لوازم جانبی

CMF Phone 1 راه اندازی هند برای 8 جولای. این اولین گوشی از برند فرعی Nothing است. قبل از عرضه، CMF جزئیات کلیدی را در مورد تلفن 1 فاش کرده است از آن زمان تاکنون طراحی منحصر به فردی برای CMF Phone 1 ارائه کرده است و اکنون می دانیم که این دستگاه دارای پشتی قابل تنظیم همراه با پشتیبانی از لوازم جانبی مختلف است. 

طراحی قابل تنظیم تلفن CMF 1

  • درست مانند برند اصلی خود، CMF نیز سعی دارد با اولین گوشی خود چیزی جدید و متفاوت ارائه دهد. این برند طراحی پشتی قابل تنظیم برای CMF Phone 1 را با پشتیبانی از لوازم جانبی مختلف نشان داده است. 
  • بنابراین CMF Phone 1 در چهار رنگ ارائه خواهد شد: مشکی، نارنجی، سبز روشن و آبی. قاب‌های آبی و نارنجی دارای طراحی چرم گیاهی هستند، در حالی که رنگ‌های مشکی و سبز روشن بافت ظریفی دارند. 
  • اینها پشتی قابل تعویض هستند که می توانید آنها را عوض کرده و حتی لوازم جانبی را به آن وصل کنید. در مورد آن، CMF Phone 1 دارای یک چرخ چرخان در گوشه سمت چپ پایین است که می توانید لوازم جانبی مانند بند یا پایه را به آن متصل کنید.
  • CMF Phone 1 دارای یک کیسه در پشت است تا شما را نگه دارد. کارت ها این شبیه به قاب های تلفن همراه با کیسه است. 
  • همچنین یک ابزار اجکتور سیم‌کارت و پیچ‌گوشتی در یکی برای کمک به برداشتن قاب پشتی وجود دارد. 
  • در حالی که رنگ کیف ها متفاوت است، لوازم جانبی از جمله چرخ چرخان تا کنون به رنگ نارنجی نشان داده شده است. تأیید نشده است که آیا CMF لوازم جانبی را در رنگ های مشابه برای قاب پشتی ارائه می دهد یا خیر. 

CMF Phone 1: آنچه تاکنون می دانیم

CMF Phone 1 دارای تراشه MediaTek Dimensity 7300 تایید شده است. این دوربین دارای تنظیمات دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی با لنز f/1.8 و سنسور عمق است. همچنین تأیید شده است که CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی Super AMOLED با حداکثر روشنایی 2000 نیت است. 

در مورد مشخصات مورد انتظار، CMF Phone 1 می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 33 واتی داشته باشد. به احتمال زیاد اندروید 14 را با پوسته سفارشی در بالای آن اجرا خواهد کرد. گفته می شود که این گوشی هوشمند به مدت 3 سال وصله های امنیتی و 2 سال ارتقاء سیستم عامل دریافت می کند.

خروج از نسخه موبایل