iQOO Neo 9s Pro+ در 11 ژوئیه در چین راه اندازی می شود: انتظار چه چیزی

iQOO Neo 9s Pro+ در 11 ژوئیه در چین راه اندازی می شود: انتظار چه چیزی

iQOO Neo 9s Pro+ در اینترنت راه اندازی شده است. قرار است این دستگاه تا پایان ماه جولای در هند عرضه شود. چند روز پس از iQOO Neo 9s Pro+ در MIIT چین و وب سایت های گواهی 3C، مدیر برند این شرکت تاریخ عرضه iQOO Neo 9s Pro+ را در چین در یک پست Weibo فاش کرد. این گوشی با طراحی مشابه iQOO Neo 9 Pro اما با برخی ارتقاء سخت افزاری عرضه خواهد شد. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه می‌توانیم از iQOO Neo 9s Pro+ انتظار داشته باشیم.

iQOO Neo 9s Pro+ راه‌اندازی شد، مشخصات کلیدی رسماً فاش شد

مدیر برند Vivo رسماً در خود اعلام کرد حساب Weibo (از طریق) که iQOO Neo 9s Pro+ در تاریخ 11 ژوئیه در چین روشن خواهد شد. از نظر طراحی، این گوشی شبیه Neo 9 Pro خواهد بود، اما دارای پشتی چرمی آبی جدید و ارتقاء در بخش مشخصات سخت افزاری خواهد بود. 

< مهم‌ترین ارتقا، چیپست Snapdragon 8 Gen 3 در iQOO Neo 9s Pro+ نسبت به SoC Dimensity 9300+ است که در iQOO Neo 9 Pro مشاهده می‌شود. علاوه بر این، این دستگاه از یک باتری بزرگتر با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ 120 وات در مقایسه با باتری 5160 میلی آمپر ساعتی iQOO Neo 9 Pro با پشتیبانی از شارژ 120 واتی انرژی می گیرد. 

با وجود باتری بزرگتر، گوشی هوشمند مشخصات باریک خود را حفظ خواهد کرد. مدل شیشه ای 7.99 میلی متر ضخامت دارد، در حالی که رنگ قهرمان، آبی Buff، چرم، احتمالاً 8.3 میلی متر ضخامت خواهد داشت، مانند iQOO Neo 9 Pro.

پست همچنین نشان می دهد که دستگاه دارای دو دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین اصلی و یک لنز فوق عریض خواهد بود. علاوه بر این، این دستگاه بر روی OriginOS 4.0 خارج از جعبه اجرا می‌شود و دارای فناوری‌های هوش مصنوعی نیز خواهد بود.

نشت اطلاعات قبلی حاکی از آن است که دستگاه دارای نمایشگری 6.78 اینچی خواهد بود. سایر مشخصات iQOO Neo 9s Pro+ هنوز در دست نیست، اما انتظار داریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدانیم. در حالی که شرکت در مورد عرضه iQOO Neo 9s Pro+ در هند صحبت نزدیکی دارد، شایعات نشان می‌دهند که دستگاه آخرین ژوئیه در هند عرضه خواهد شد و ممکن است چند روز پس از اولین عرضه در چین در این کشور عرضه شود. 

خروج از نسخه موبایل