مشخصات دوربین CMF Phone 1 قبل از عرضه در 8 جولای منتشر شد

مشخصات دوربین CMF Phone 1 قبل از عرضه در 8 جولای منتشر شد

CMF Phone 1 تنظیم شده است به < یک href="https://www.91mobiles.com/hub/cmf-phone-1-india-launch-date/">راه اندازی در هند در 28 ژوئیه، و به نظر می رسد این نام تجاری در یک برای به اشتراک گذاشتن جزئیات کلیدی در مورد گوشی هوشمند آینده به دنبال جزئیاتی در مورد نمایشگر و چیپست خود، این برند اکنون مشخصات دوربین CMF Phone 1. حدس زده می شود که CMF Phone 1 به عنوان تلفن هوشمند مقرون به صرفه در هند.

جزئیات دوربین CMF Phone 1

  • هر چند X (تویتر سابق)، CMF by Nothing جزئیات دوربین CMF Phone 1 آینده.
  • طبق گفته این شرکت، CMF Phone 1 دارای تنظیمات دوربین دوگانه عقب خواهد بود.
  • تیزری رسمی که توسط این برند به اشتراک گذاشته شده است، سونی را تایید می کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز f/1.8 که گزارش‌های اخیر را تأیید می‌کند.
  • CMF by Nothing اشاره کرد که این دوربین به الگوریتم Ultra XDR برای تصاویر بهبودیافته با روشنایی و کنتراست مجهز خواهد شد.
  • علاوه بر این، یک لنز دوم نیز وجود دارد که گفته می شود یک لنز است. سنسور عمق با این حال، این شرکت جزئیاتی در مورد آن به اشتراک نمی گذارد.
  • تصاویر ارسال شده در سایت میکروبلاگینگ نشان می دهد که CMF Phone 1 در سایه های مشکی و نارنجی در دسترس خواهد بود.

جزئیات پنل پشتی تلفن CMF 1 نشان داده شد

علاوه بر این، Yogesh Brar اطلاعات را در X در مورد پوسته (یا قاب) جایگزین تلفن، نشان می‌دهد که می‌توان پیچ‌ها را برای تعویض صفحه پشتی جدا کرد، که با گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه ممکن است تلفن بیاید مطابقت دارد. با صفحه پشتی قابل جابجایی برای شخصی سازی بهتر.

CMF تلفن 1: انتظار چیست

CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی Super AMOLED با حداکثر روشنایی 2000 نیت است. علاوه بر این، تایید شده است که به MediaTek Dimensity 7300 5G SoC مجهز شده است، که ادعا می شود کارایی بهبود یافته و تجربه بازی پیشرفته را ارائه می دهد.

اگرچه تأیید نشده است، اما CMF Phone 1 احتمالاً یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 33 واتی ارائه می دهد. همچنین، گفته می‌شود که روی سیستم‌عامل Android 14 با 3 سال وصله‌های امنیتی و 2 سال ارتقاء سیستم‌عامل کار می‌کند.

با توجه به قیمت آن، CMF Phone 1 با قیمت 15999 روپیه برای حافظه پایه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و 17999 روپیه برای نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی پس از تخفیف. با این حال، این تلفن می تواند بدون پیشنهاد از 19999 روپیه شروع شود.

خروج از نسخه موبایل