مشخصات کامل Samsung Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 قبل از رویداد Unpacked فاش شد

مشخصات کامل Samsung Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 قبل از رویداد Unpacked فاش شد

ساعت گلکسی انتظار می رود Ultra و Galaxy Watch 7 به عنوان جدیدترین پوشیدنی های سامسونگ در رویداد بدون بسته بندی. قبلاً چندین مورد از ساعت‌های هوشمند جدید فاش شده بود و اکنون برگه مشخصات کامل گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این همه جزئیات مربوط به ساعت های هوشمند جدید سامسونگ را به ما می دهد. 

مشخصات Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 فاش شد

این درز از نشریه فرانسوی Dealabs است که لیست شده برگه مشخصات کامل گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7. قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، بیایید در مورد پوشیدنی های جدید سامسونگ صحبت کنیم. گلکسی واچ اولترا یک پیشنهاد جدید و ممتاز با تصاویر فاش شده است که صفحه مدور و طراحی قاب مربعی را نشان می دهد. گلکسی واچ 7 جانشین سری گلکسی واچ 6 سال گذشته خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ قیمت Galaxy Watch FE را نیز اعلام کند. ماه گذشته رونمایی شد. 

Galaxy Watch Ultra 

گلکسی واچ اولترا در یک اندازه 47 میلی متری عرضه خواهد شد که دارای قاب تیتانیومی، شیشه یاقوت کبود در جلو و صفحه شیشه ای سه بعدی است. این گوشی دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی Super AMOLED با تراکم پیکسلی 327ppi خواهد بود. این ساعت هوشمند مجهز به پردازنده Exynos W1000 با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. باتری 590 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم دارد. 

در بخش نرم‌افزار، Galaxy Watch Ultra سیستم‌عامل Wear OS را با لایه‌بندی One UI Watch 6.0 در بالا اجرا می‌کند. این دستگاه دارای حفاظت در برابر گرد و غبار IP6X، درجه ضد آب 10 ATM و همچنین دارای رتبه IP68 خواهد بود. این ساعت هوشمند همچنین دارای گواهینامه ارتش ایالات متحده برای دوام است. گلکسی واچ اولترا دارای اتصال بلوتوث + 4G است. 

گلکسی واچ اولترا در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم با بند مشکی و سفید تیتانیوم با بند سفید در دسترس خواهد بود. یک تیتانیوم خاکستری با بند نارنجی وجود دارد که گفته می شود فقط در اروپا فروخته می شود.

<Galaxy Watch 7

گلکسی واچ 7 در اندازه های 40 و 44 متری عرضه خواهد شد. این گوشی به جای تیتانیوم دارای یک زره آلومینیومی خواهد بود اما بقیه مواد یکسان باقی می مانند. صفحه نمایش 40 میلی متری 1.3 اینچی و 44 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی است. این چیپست و ظرفیت ذخیره سازی مشابه Ultra دارد. 

گلکسی واچ 7 40 میلی‌متری دارای باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی است، در حالی که 44 میلی‌متری دارای باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی است. بقیه امکانات مشابه مدل اولترا هستند. از نظر رنگ‌ها، نسخه بلوتوث 40 میلی‌متری گلکسی واچ 7 در رنگ‌های سبز و کرم و 44 متر در رنگ‌های سبز و نقره‌ای عرضه می‌شود.

نسخه بلوتوث + 4G گلکسی واچ 7 در رنگ سبز و کرم و 44 متر در رنگ سبز و نقره ای عرضه خواهد شد. 

خروج از نسخه موبایل