[اختصاصی] طراحی گوشی‌های هوشمند سری Lava Blaze آینده در تصویر زنده نشان داده شد

[اختصاصی] طراحی گوشی‌های هوشمند سری Lava Blaze آینده در تصویر زنده نشان داده شد

طراحی گوشی Lava Blaze

این گوشی دارای طراحی منحنی مانند لاوا Blaze Curve 5G. اگرچه عکس صفحه نمایش همراه ما نیست، اما به ما گفته شده که نمایشگر در لبه‌ها نیز خمیده است. جالب است که یک گوشی منحنی را ببینید در حالی که اکثر گوشی های جدید امروزه طراحی مسطح دارند. (نمونه موردی: Lava Yuva 5G و Lava O2.) 

در مورد لبه ها، به نظر می رسد سمت راست دکمه تنظیم صدا و روشن/خاموش را دارد. قاب کناری لهجه‌ای براق‌تر از پنل پشتی دارد.

این یک بژ است رنگ مانند و منحنی های پشت دارای درخشندگی ظریف است. ممکن است هنگام راه اندازی رنگ های دیگری نیز دریافت کنید.

جزیره دوربین مشکی رنگ کنتراست خوبی را با رنگ بژ بقیه قسمت‌های بدنه ارائه می‌دهد.

اگر دقت کنید، این جزیره دوربین دایره‌ای شکل از نظر طراحی چیزهای زیادی دارد. ما می‌توانیم قسمتی از آن را تا حدی سیاه ببینیم در حالی که قسمت دیگر تابش خیره‌کننده دیسک‌مانند دارد. 

به نظر می‌رسد دو لنز وجود دارد که یکی از آن‌ها 64 مگاپیکسلی است که در جزیره نقش بسته است. این می تواند دوربین اصلی باشد. در کنار دوربین‌ها، یک ماژول چراغ قوه نیز وجود دارد.

در نهایت، چشم ما به مارک Lava 5G در گوشه سمت چپ پایین می‌افتد. 

آخرین تلفن سری Blaze لاوا نیز یک تلفن 5G بود. بله، ما در مورد Lava Blaze Curve 5G صحبت می کنیم که در مارس 2024 راه اندازی شد. دارای MediaTek Dimensity 7050 SoC، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی، راه اندازی دوربین سه گانه عقب 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی. اگرچه با اندروید 13 نسل قبلی عرضه شد.  

بیایید ببینیم تازه وارد چه چیزی می آورد. ما باید به زودی جزئیات بیشتری دریافت کنیم. 

خروج از نسخه موبایل