Realme GT 7 Pro به عنوان اولین گوشی با رتبه IP69 این برند معرفی می شود

Realme GT 7 Pro به عنوان اولین گوشی با رتبه IP69 این برند معرفی می شود

مشخصات کلیدی Realme GT 7 Pro فاش شد

  • این درز مجدداً از سوی ایستگاه چت دیجیتال تاپ است که با اشتراک‌گذاری موارد جدید سازگار بوده است. اطلاعاتی در مورد Realme GT 7 Pro. اگرچه نام گوشی ذکر نشده است، اما نظرات تایید می‌کنند که این گوشی Realme GT 7 Pro است.
  • براساس این فاش شده، گوشی هوشمند جدید Realme از چیپست و ویژگی Snapdragon 8 Gen 4 قدرت می‌گیرد. یک صفحه نمایش میکرو خمیده 1.5K.
  • Realme GT 7 Pro همچنین دارای رتبه IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این باعث می‌شود GT 7 Pro اولین گوشی Realme IP69 باشد.
  • این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت با طراحی ساده است. این راه‌اندازی شامل یک لنز تله‌فوتوی پریسکوپ سونی IMX882 با زوم اپتیکال 3 برابر است.
  • بدون افشای ظرفیت، کارشناس اطلاعات گفت Realme GT 7 Pro یک باتری الکترود منفی سیلیکونی بسیار بزرگ را در خود جای خواهد داد. این گوشی هوشمند همچنین دارای حسگر اثرانگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای خواهد بود که دقیق‌تر و ایمن‌تر از حسگرهای اثر انگشت خازنی خواهد بود. 

Realme GT 7 Pro همچنین با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می شود. به احتمال زیاد در انواع حافظه رم و حافظه بیشتر راه اندازی خواهد شد. GT 7 Pro عرضه‌کننده پرچم‌دار Realme خواهد بود زیرا این برند روی بخش پرمیوم و nits تمرکز می‌کند. سری GT.

با پرش Realme به GT 7 Pro از GT 5 Pro، جانشین دومی خواهد شد. ریلمی قبلاً تأیید کرده است که GT 7 Pro تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد و به هند می آید. 

خروج از نسخه موبایل