iQOO Neo 9s Pro+ تا پایان ژوئیه در هند عرضه می‌شود: انتظار چه چیزی است

iQOO Neo 9s Pro+ تا پایان ژوئیه در هند عرضه می‌شود: انتظار چه چیزی است

iQOO Neo 9s Pro+ هند معرفی شده است

اگرچه تاریخ مشخصی هنوز اعلام نشده است، ما می دانیم که iQOO Neo 9s Pro+ در ماه جولای در چین عرضه می شود و این شرکت به زودی تاریخ عرضه را اعلام خواهد کرد. در حالی که منتظریم تا این اتفاق بیفتد، ابیشک یاداو می گوید که iQOO Neo 9s Pro+ نیز تا پایان جولای در هند راه اندازی می شود. 

این شرکت همچنین پوستری را به اشتراک گذاشته است که طراحی iQOO Neo 9s Pro+ را با شکوه کامل قبل از اولین نمایش آن نشان می دهد. ما می‌توانیم iQOO Neo 9s Pro+ را در رنگ دو رنگ سفید و آبی به نام Buff Blue در مقایسه با رنگ قرمز و سفید دو رنگی که در سری iQOO Neo 9 دیدیم، ببینیم. 

از تیزر ،  با iQOO Neo 9s Pro+ هیچ تغییری در طراحی مشاهده نمی‌کنیم و شبیه چیزی است که در سری iQOO Neo 9 دیدیم. این نشان می‌دهد که احتمالاً همه ارتقاها به جای بدنه، زیر کاپوت خواهند بود.

مشخصات iQOO Neo 9s Pro+ (مورد انتظار) 

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد iQOO Neo 9s Pro+ در دست نیست، کارشناس اطلاعات می‌گوید که در راس آن یک SoC Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 قرار دارد، که نسبت به iQOO Neo 9 Pro مجهز به Dimensity 9300 ارتقا یافته است. 

علاوه بر این، دستگاه همچنین می‌تواند با باتری بزرگ‌تر برای بهبود عمر باتری و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک برای امنیت بهتر همراه باشد. این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. انتظار داریم با نزدیک‌تر شدن به عرضه ماه جولای آن در هند، درباره پیکربندی سخت‌افزار iQOO Neo 9s Pro اطلاعات بیشتری کسب کنیم. 

خروج از نسخه موبایل