تاریخ عرضه Realme C61 India برای 28 ژوئن تعیین شده است: انتظار چه چیزی است

تاریخ عرضه Realme C61 India برای 28 ژوئن تعیین شده است: انتظار چه چیزی است

تاریخ راه اندازی Realme C61 هند

وب سایت رسمی این شرکت دارای نشان داد که Realme C61 قرار است در تاریخ 28 ژوئن ساعت 12 بعد از ظهر (IST) در هند به طور رسمی عرضه شود.

Realme اعلام کرده است. تایید کرد که این گوشی به استاندارد IP54 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مجهز شده و یک شیشه تقویت‌شده برای نمایشگر خود ارائه می‌کند. با این حال، شرکت نوع را به طور واضح مشخص نکرده است.

قیمت Realme C61 در هند، رنگ‌ها (مورد انتظار)

  • اگرچه تایید نشده است، طبق < a href="https://passionategeekz.com/exclusive-realme-c61-4g-render-colors-and-pricing-revealed/" rel="nofollow" class="external">passionategeekz.com، Realme C61 4G ممکن است با قیمت کمتر از 10000 روپیه برای مصرف‌کنندگان هندی عرضه شود.
  • این قیمت نشان می‌دهد که با گوشی‌هایی مانند Moto G04، Redmi 13C 5G، و POCO C61، در میان دیگران، در هند .
  • تلفن Realme آینده ممکن است قیمتی در حدود 130 یورو، تقریباً 11650 روپیه برای مصرف کنندگان جهانی داشته باشد.
  • گفته می شود Realme C61 4G در رنگ های سبز Safari و مشکی ماربل در دسترس خواهد بود. هند و سبز تیره و مشکی تیره در بازارهای جهانی.

مشخصات Realme C61 (مورد انتظار)

مشخصات حدس زده شده Realme C61 نیز اخیرا ظاهر شده است و گوگل آن Play Console همچنین به برخی از ویژگی های کلیدی اشاره می کند. بر اساس آن، در اینجا مشخصات مورد انتظار Realme C61 وجود دارد.

  • نمایشگر: Realme C61 که هنوز راه اندازی نشده است ممکن است دارای صفحه نمایش HD+ باشد.
  • چیپست: پیش بینی می شود. مجهز شدن به UniSoC Spreadtrum T612 SoC، که به عنوان یک پردازنده سطح پایه معرفی می شود و همچنین در Realme C63.
  • ذخیره: طبق گمانه زنی ها، گوشی مقرون به صرفه Realme دارای گزینه های رم 4 و 6 گیگابایتی خواهد بود.
  • نرم افزار: Realme C61 احتمالاً بر روی سیستم عامل Android 14 کار خواهد کرد.
  • دوربین های عقب: گوشی هوشمند آینده Realme احتمالا دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه خواهد بود. حسگر هوش مصنوعی با فلاش LED.
  • باتری: Realme C61 ممکن است یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 واتی، مشابه Realme C63 داشته باشد.
  • طراحی Realme C61 (مورد انتظار)

    رندر فاش شده نشان می‌دهد که Realme C61 از نظر طراحی شبیه Realme C63 است. پنل جلویی دارای حاشیه‌های نازکی است و دارای یک بریدگی در بالا برای دوربین سلفی است.

    در همین حال، پنل پشتی نمای بافتی با نمای برجسته را به نمایش می گذارد. ماژول دوربین در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد که دارای سه حسگر است که به صورت مثلثی به همراه یک فلاش LED قرار گرفته اند. لوگوی شرکت به صورت عمودی در سمت چپ پایین پنل پشتی قرار گرفته است. در همین حال، کلیدهای صدا و پاور در لبه سواری دستگاه ظاهر می‌شوند.

    بر اساس این جزئیات، از جمله طراحی و ویژگی‌ها، می‌توان گفت که Realme C61 آینده ممکن است شبیه به به تازگی راه اندازی شده Realme C63. با این حال، تنها چند روز تا عرضه رسمی فاصله داریم، زمانی که شرکت به طور رسمی تمام جزئیات و قیمت گوشی را فاش خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل