Realme Buds Air 6 Pro با عمر باتری تا 40 ساعت، ANC در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

Realme Buds Air 6 Pro با عمر باتری تا 40 ساعت، ANC در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

قیمت Realme Buds Air 6 Pro در هند، در دسترس بودن

  • Realme Buds Air 6 Pro با برچسب قیمت 4999 روپیه برای مصرف کنندگان هندی عرضه می شود.
  • قابل توجه، این برند تخفیف ثابتی را ارائه می دهد. 500 روپیه و 300 روپیه تخفیف بانکی روی هدفون. 
  • این هدفون ها از 27 ژوئن از طریق
  • Realme Buds Air 6 Pro در رنگ‌های Titanium Twilight و Silver Blue عرضه شده است.

ویژگی های Realme Buds Air 6 Pro

Realme Buds Air 6 Pro تا 50dB ANC و نویز فوق العاده باند 4000Hz دارد. لغو، مشابه Realme Buds Air 5 Pro، که نویزهای ناخواسته را از پس‌زمینه حذف می‌کند. این هدفون دارای شش میکروفون و حذف نویز محیطی (ENC) برای تماس‌های واضح‌تر است.

Buds Air 6 Pro دارای درایورهای دوگانه – یک ووفر 6 میلی‌متری و یک ووفر 11 میلی‌متری است. تقویت باس پویا برای باس بهتر. علاوه بر این، همچنین دارای کدک صوتی LDAC است که امکان انتقال صدای با وضوح بالا از طریق بلوتوث و تأخیر بسیار کم 55 میلی‌ثانیه را فراهم می‌کند تا صدا و ویدیوی شما را همگام نگه دارد و تجربه بازی بدون تاخیر را ارائه دهد.

Realme گواهینامه صوتی Hi-Res را در Buds Air 6 Pro قرار داده است تا کاربران بتوانند از صدایی با کیفیت بالا با محدوده فرکانس وسیع لذت ببرند. علاوه بر این، هدفون‌ها به ویژگی صوتی فضایی 360 درجه برای صدای فراگیر مجهز شده‌اند که شنونده را از همه جهات احاطه می‌کند.

ادعا شده است که هدفون‌های Realme جدید تا 40 ساعت عمر باتری و IP55 آب و گرد و غبار ارائه می‌کنند. رتبه بندی مقاومت Buds Air 6 Pro همچنین مجهز به بلوتوث نسخه 5.3، جفت سریع Google، و اتصال دو دستگاه 2.0 برای اتصال آسان است.

جایگزین های Realme Buds Air 6 Pro

Realme Buds Air 6 Pro با قیمتی در حدود 5000 روپیه در هند عرضه شده است. با این قیمت، می توانید OPPO Enco Air3 Pro را نیز امتحان کنید که موجود با قیمت 4999 روپیه در وب سایت رسمی شرکت. این هدفون ها دارای حداکثر 49 دسی بل ANC تطبیقی، دارای رتبه IP55، تا 30 ساعت، و صدای فضایی، مشابه Buds Air 6 Pro کاملاً جدید است.

یک جایگزین دیگر. JBL Tune Buds نیز با قیمت 4999 روپیه در وب سایت شرکت عرضه می شود و به 48 ساعت عمر باتری، اتصال چند نقطه ای، رتبه IP54، درایور دینامیک 10 میلی متری و پشتیبانی از ANC مجهز شده است. از سوی دیگر، OnePlus Buds 3 قیمت Rs دارد. 5,499 و شامل حذف نویز تا 49 دسی بل، قابلیت صوتی سه بعدی، درایورهای پویا دوگانه، باتری تا 44 ساعت، اتصال چند دستگاه، و موارد دیگر است.

خروج از نسخه موبایل