سری 15 شیائومی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، طراحی نازک و سبک خودنمایی می کند.

سری 15 شیائومی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، طراحی نازک و سبک خودنمایی می کند.

باتری Xiaomi سری 15، جزئیات دوربین مشخص شده

  • بدون اسمارت پیکاچو (از طریق Weibo) با افشای جزئیات دقیق، پیشنهاد می‌کند سری 15 شیائومی احتمالا حداقل دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که نسبت به مدل های قبلی خود ارتقاء یافته است، زیرا شیائومی 14 باتری 4610 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد. در عین حال، Xiaomi 14 Pro دارای یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی است.
  • طبق گزارش ها، Xiaomi 15 آینده ممکن است با وجود ارتقاء باتری، از نظر اندازه بزرگتر از مدل قبلی خود نباشد، که آن را بسیار رقابتی می کند. در میان رقبای خود در صورتی که این شایعه صحت داشته باشد.
  • در رابطه با دوربین ها، کارشناس اطلاعات نشان داد که Xiaomi 15 در حال آزمایش با دوربین اصلی با دیافراگم متغیر است که در مقایسه با Xiaomi 14 نیز ارتقاء یافته است. .

قابل توجه، اکثر تلفن‌ها با دیافراگم ثابت عرضه می‌شوند. با این حال، دیافراگم متغیر چندین مزیت را به همراه دارد، مانند اینکه به کاربران اجازه می دهد از دیافراگم باریک برای جلوه عمق میدان کم مناسب برای عکس های پرتره و دیافراگم بازتر برای عکس های بهتر در نور کم استفاده کنند. همچنین، ممکن است برای سنسورهای دوربین بزرگی که با مشکل فوکوس روی سوژه های نزدیک روبرو هستند، مفید باشد.

اطلاع دهنده فقط به دوربین Xiaomi 15 اشاره کرد، اما گزارش همچنین پیشنهاد کرد که سری جدید شیائومی 15 با تنظیمات دوربین بهبود یافته و شامل سنسور جدید OmniVision و سنسور پریسکوپ 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، اخیراً گفته شده است که Xiaomi 15 Pro دارای یک سنسور 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر است، شبیه به Xiaomi 14 Pro.

مشخصات Xiaomi 15، Xiaomi 15 Pro (مورد انتظار)< /h2>

اگرچه تایید نشده است، اما سری 15 شیائومی جزو اولین گوشی هایی خواهد بود که با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 عرضه می شود که انتظار می رود در ماه اکتبر عرضه شود. در همین حال، پیشینیان به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 15 استاندارد دارای صفحه‌نمایش مسطح 6.36 اینچی مشابه مدل قبلی خود باشد و احتمالاً دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه‌نمایش باشد. از سوی دیگر، نسخه Pro ممکن است دارای یک صفحه نمایش میکرو خمیده 2K باشد.

شایان ذکر است که جزئیات این گوشی های آینده شیائومی بر اساس حدس و گمان است و این شرکت هنوز به این موضوع دست پیدا نکرده است. جزئیات رسمی بنابراین پیشنهاد می کنیم آن را با کمی نمک مصرف کنید. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

خروج از نسخه موبایل