Realme Note 60 قریب الوقوع عرضه می شود، گواهی NBTC را دریافت می کند

Realme Note 60 قریب الوقوع عرضه می شود، گواهی NBTC را دریافت می کند

شماره مدل Realme Note 60 فاش شد

  • Realme Note 60 NBTC (National کمیسیون پخش و ارتباطات) گواهینامه، همانطور که توسط MySmartPrice، شماره مدل RMX3933 را نشان می‌دهد.
  • این نام بازاریابی تلفن را تأیید می‌کند: Realme Note 60.
  • این لیست در حال حاضر هیچ مشخصات سخت افزاری گوشی را فاش نمی کند، اما اشاره می کند که ممکن است راه اندازی آن نزدیک باشد.

این گوشی قبلاً در پلتفرم های گواهی SIRIM و TUV دیده شده بود. دومی نشان داد که باتری 4880 میلی آمپر ساعتی وجود خواهد داشت اما می تواند به عنوان یک سلول 5000 میلی آمپر ساعتی معرفی شود. ریلمی نوت 60 گواهینامه BIS را دریافت کرده است. این برای هر گوشی/محصول الکترونیکی که در کشور عرضه می شود اجباری است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در دست نیست، اما از آنجایی که نمایش آنلاین آغاز شده است، ما تمایل داریم به این باور برسیم که عرضه آن ممکن است نزدیک باشد. گوشه.

مشخصات Realme Note 50

همانطور که گفته شد، Realme Note 60 به عنوان جانشین Realme Note 50 از اوایل سال جاری وارد بازار خواهد شد. برای یادآوری، نسخه قبلی با یک LCD 6.74 اینچی با وضوح HD+ و نرخ تجدید 90 هرتز عرضه شد. این گوشی دارای پردازنده UniSoC T612 و پردازنده گرافیکی Mali G57 است. ما یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی استاندارد 10 واتی دریافت می کنیم. 

Realme Note 50 دارای دوربین‌های دوگانه در پشت است، از جمله دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر عمق B&W. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و چت ویدیویی وجود دارد. گزینه های اتصال عبارتند از 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS/GLONASS و یک درگاه USB Type-C. یک حسگر اثر انگشت در کنار برای امنیت، یک جک 3.5 میلی‌متری صدا، و یک رتبه IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب وجود دارد.

خروج از نسخه موبایل