iQOO Neo 9s Pro+ گواهینامه MIIT چین را دریافت کرد که قرار است در ماه جولای عرضه شود.

iQOO Neo 9s Pro+ گواهینامه MIIT چین را دریافت کرد که قرار است در ماه جولای عرضه شود.

iQOO Neo 9s Pro+ می تواند پیشنهاد برتر بعدی باشد

MIIT فهرست iQOO Neo را نشان می دهد 9s Pro+ با شماره مدل V2403A. در ادامه می دانیم که این گوشی با پشتیبانی از شبکه 5G و سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد. با این حال، شماره نسخه در حال حاضر مشخص نیست. چیز دیگری در حال حاضر فاش نشده است، اما امیدواریم که دستگاه ممکن است قبل از راه‌اندازی چندین بار به صورت آنلاین ظاهر شود.

iQOO Neo 9s Pro+: آنچه تاکنون می دانیم

Tipster DigitalChatStation می گوید iQOO Neo 9s Pro+ در ماه آینده رونمایی خواهد شد. گزارش هایی وجود دارد که این گوشی با چیپست Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 عرضه خواهد شد. در مقایسه، iQOO Neo 9s Pro با SoC مدیاتک Dimensity 9300+ عرضه شد. ما باید به زودی جزئیات بیشتری در مورد این گوشی یاد بگیریم. 

همانطور که گفته شد، iQOO Neo 9s Pro+ به عنوان یک مدل گران‌تر از iQOO Neo 9s Pro وارد بازار خواهد شد. برای یادآوری، دومی با صفحه نمایش 6.78 اینچی 1.5K LTPO OLED و نرخ رفرش 144 هرتز عرضه شد. این شبیه به iQOO Neo 9 Pro است. این گوشی دارای باتری بزرگ 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

همانطور که گفته شد، این گوشی در مقایسه با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 در iQOO Neo 9 Pro از تراشه MediaTek Dimensity 9300+ بهره می برد. iQOO Neo 9s Pro دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و چت ویدیویی وجود دارد. برخی از این جنبه‌ها ممکن است به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی در iQOO Neo 9s Pro+ دریافت کنند.

خروج از نسخه موبایل