اعتبار طرح پیش پرداخت 395 روپیه Airtel افزایش یافت: مزایای چک

اعتبار طرح پیش پرداخت 395 روپیه Airtel افزایش یافت: مزایای چک

اعتبار طرح Airtel 395 روپیه افزایش یافت

  • Bharti Airtel اعتبار سرویس Rs را افزایش داد برنامه 395 تا 70 روز.
  • برای یادآوری، این طرح اخیراً معرفی شد و در ابتدا 56 روز اعتبار ارائه کرد.
  • به نظر می رسد شبکه مخابراتی می خواهد با Reliance Jio رقابت بهتری داشته باشد. که همچنین یک طرح 395 روپیه ارائه می دهد اما دارای اعتبار 84 روزه و اعتبار نامحدود 5G است.

مزایای Airtel Rs 395

  • طرح Airtel Rs 395 تماس صوتی نامحدود به هر شبکه، 600 پیامک در طول اعتبار طرح و 6 گیگابایت داده بدون هیچ گونه محدودیت روزانه.
  • Airtel آپولو 24/7 Circle، HelloTunes رایگان و Wynk Music را ارائه می دهد.
  • اما، پشتیبانی شبکه 5G نامحدودی وجود ندارد. مانند Jio.
  • به لطف اعتبار جدید، مشتریان اکنون دو هفته دیگر اعتبار خدمات را با همان هزینه دریافت می کنند.

از سوی دیگر، Jio همچنین دارای یک اعتبار است. طرح پیش پرداخت 395 روپیه و داده 5G نامحدود، 6 گیگابایت داده در طول مدت اعتبار و 1000 پیامک کمی بالاتر برای 84 روز اعتبار ارائه می دهد. همچنین تماس های صوتی نامحدودی با هر شبکه ای دریافت می کنید و مزایای دیگری مانند دسترسی به JioTV، JioCinema و JioCloud وجود دارد. توجه داشته باشید که حق بیمه JioCinema در اشتراک مکمل JioCinema گنجانده نشده است.

395 روپیه این طرح بیشتر برای کاربرانی مفید است که فقط از خدمات تماس استفاده می کنند و واقعاً از داده های زیادی استفاده نمی کنند. وقتی داده‌های همراهتان تمام شد، مشتریان می‌توانند فقط با کوپن‌های داده برای نیازهای مصرف‌کننده داده شارژ کنند. با این تغییر جدید در اعتبار طرح، باید دید که آیا جیو نیز از Airtel پیروی می کند و اعتبار طرح را از 84 روز به 70 روز بازبینی می کند یا خیر. 

برنامه های جدید 5G ممکن است به زودی معرفی شوند

شبکه های مخابراتی در نظر گرفتن قیمت‌های جداگانه برای طرح‌های 5G خود و ممکن است 5 تا 10 درصد بیشتر از بسته‌های معمولی 4G باشد. با این حال، طرح‌های 5G داده‌های نسبتاً بیشتری را نسبت به طرح‌های معمولی 4G ارائه می‌دهند. انگیزه اصلی این امر بازیابی سرمایه گذاری ها با افزایش متوسط ​​درآمد هر کاربر (ARPU) از طریق این طرح های جدید است.

خروج از نسخه موبایل