فناوری

نشت دوربین سامسونگ گلکسی S24 FE هیچ ارتقایی را نشان نمی دهد

نشت دوربین سامسونگ گلکسی S24 FE هیچ ارتقایی را نشان نمی دهد

دوربین اصلی Samsung Galaxy S24 FE فاش شد

  • Samsung Galaxy S24 FE دارای ویژگی طبق گزارش توسط Galaxyclub.
  • این همان حسگر دوربینی است که در Galaxy S24، Galaxy S23 و Galaxy S23 FE یافت می‌شود. بنابراین به نظر می‌رسد که ارتقایی وجود نخواهد داشت، اما ما نمی‌توانیم آن را لزوماً کاهش‌دهنده بنامیم، زیرا شما همچنان همان دوربین گلکسی S24 را دریافت می‌کنید.
  • هیچ جزئیاتی در مورد Galaxy S24 وجود ندارد. سنسورهای دیگر FE بنابراین مشخص نیست که تنظیمات کلی دوربین چگونه به نظر می رسد.

مشخصات Samsung Galaxy S24 FE (مورد انتظار)

بر اساس نشت اطلاعات اخیر، Galaxy S24 FE به نظر می رسد که از چیپست Exynos 2400 یا Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می کند. این همان چیپست است که گلکسی اس 24 را تامین می کند. نسخه جهانی ممکن است نسخه Exynos را دریافت کند، در حالی که بازارهای منتخب مدل Snapdragon را دریافت می کنند.

Galaxy S24 FE همچنین دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED است و می تواند با 12 گیگابایت رم LPDDR5X عرضه شود. انتظار می‌رود که این دستگاه در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی (UFS 3.1) و ۲۵۶ گیگابایتی (UFS 4.0) عرضه شود. این تلفن هوشمند همچنین دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که کمی بزرگتر از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 24 است.

این جزئیات هنوز تأیید نشده است، اما اگر نشت دقیق باشد، پس Galaxy S24 FE تقریباً همتراز با Galaxy S24است. در مورد جدول زمانی عرضه، گلکسی S24 FE در اوایل سال جاری وارد بازار می شود. سلف آن، Galaxy S23 FE در اکتبر سال گذشته عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا