شیائومی Mix Flip قبل از راه‌اندازی رویت شد و در وب‌سایت گواهی NBTC ظاهر می‌شود

شیائومی Mix Flip قبل از راه‌اندازی رویت شد و در وب‌سایت گواهی NBTC ظاهر می‌شود

پیش‌بینی می‌شود که Xiaomi Mix Flip به زودی معرفی شود، اما این شرکت در مورد گوشی تاشو سخت‌گیر است. گوشی هوشمند طراحی شده با این حال، پیش از اعلام رسمی، مدیر عامل شرکت، لی جون، ظاهراً با تلفن تاشو تاشو.

علاوه بر این، در پلتفرم صدور گواهینامه NBTC تایلند ظاهر شده است. پس از نمایش در چندین وب سایت گواهینامه، از جمله 3C، IMEI و IMDA. در اینجا چیزی است که سایت صدور گواهی در مورد Xiaomi Mix Flip، که اولین گوشی تاشو تاشو این شرکت خواهد بود، اشاره می کند.

Xiaomi Mix Flip شناسایی شد. برای اولین بار

برخی از کاربران در Weibo تصاویر ادعایی مدیر عامل شیائومی را با شیائومی میکس فلیپ به اشتراک گذاشت. این گوشی هوشمند به درستی دیده نمی شود، اما با نگاهی به طراحی قابل مشاهده آن، می توان گفت که اولین گوشی تاشوی شرکت است. این نشان می دهد که گوشی هوشمند احتمالاً در حال آزمایش است و ممکن است به زودی راه اندازی شود.

جزئیات گواهینامه Xiaomi Mix Flip NBTC

  • Xiaomi Mix Flip در وب‌سایت صدور گواهینامه NBTC (via) با شماره مدل – 2405CPX3DG.
  • این فهرست همچنین نشان می‌دهد که گوشی هوشمند تاشو تاشو آینده با اتصال 5G در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.< /li>
  • وب سایت صدور گواهینامه NBTC فاش نمی کند هر گونه جزئیات دیگری در مورد Xiaomi Mix Flip.
  • در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این شرکت Xiaomi Mix Flip را در هند عرضه خواهد کرد یا خیر.

    مشخصات Xiaomi Mix Flip (مورد انتظار)

    Xiaomi هنوز هیچ جزئیاتی در مورد Mix Flip آینده فاش نکرده است. با این حال، فهرست آن در سایت های صدور گواهینامه به برخی از جزئیات کلیدی، از جمله چیپ ست، باتری و موارد دیگر اشاره دارد. در اینجا جزئیات مورد انتظار شیائومی میکس فلیپ، بر اساس نشت و گمانه زنی ها آمده است.

    • نمایش: اندازه نمایشگر دقیق مشخص نیست، اما آتی Xiaomi Mix Flip ممکن است با رزولوشن 1.5K ارائه شود.
    • تراشه: این احتمالاً به Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC مجهز خواهد شد. ، که ممکن است در تلفن رقیب خود، Samsung Galaxy Z Flip نیز وجود داشته باشد. 6.
    • دوربین های عقب: Xiaomi Mix Flip ممکن است دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و Omnivision OV60A 1/2.8 را به نمایش بگذارد. سنسور -اینچی با زوم اپتیکال 2 برابر و دو فلاش LED، در کنار نام تجاری “Leica”.
    • دوربین سلفی: این تلفن تاشو احتمالاً دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. مشابه آنچه در OPPO Find N3 Flip و < دیدیم a href="https://www.91mobiles.com/motorola-razr-40-ultra-price-in-india">Motorola Razr 40 Ultra.
    • < قوی>شارژ سریع: در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری آن وجود ندارد، اما سایت گواهی 3C پیشنهاد می‌کند که Mix Flip از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. .
    • سایر ویژگی‌ها: این تلفن ممکن است دارای 5G، بلوتوث، Wi-Fi، NFC، پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای دو طرفه، و سیگنال‌های SOS برای مواقع اضطراری باشد.

    شایان ذکر است که این جزئیات بر اساس حدس و گمان است و مشخص نیست که آیا این گوشی به هند خواهد آمد یا خیر. اما، چیزی که می دانیم این است که پس از راه اندازی، این گوشی ممکن است با گوشی های تاشوی آتی مانند Samsung Galaxy Z Flip 6، OPPO Find N4 Flip و Motorola Razr 50 Ultra و غیره رقابت کند. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر درباره Xiaomi Mix Flip باشید.

خروج از نسخه موبایل