فناوری

iPadOS 18 با صفحه اصلی قابل تنظیم، اسکریپت هوشمند در Notes و برنامه Calculator معرفی شد

iPadOS 18 با صفحه اصلی قابل تنظیم، اسکریپت هوشمند در Notes و برنامه Calculator معرفی شد

بله، برنامه Calculator که اکنون سال‌ها در آیفون وجود دارد، سرانجام در iPad با iOS 18 در دسترس خواهد بود. سقوط. با این حال، جالب‌تر از برنامه Calculator، ویژگی جدید Math Notes است که به شما امکان می‌دهد محاسبات ریاضی ساده و پیشرفته را با استفاده از Apple Pencil یادداشت کنید و برنامه را با اضافه کردن یک علامت تساوی برای شما حل کند. همچنین می تواند با کشیدن یک خط زیر ستون اعداد، اعداد را برای شما خلاصه کند. یادداشت های ریاضی از طریق یادداشت ها و ماشین حساب در دسترس خواهند بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های یادداشت‌های جدید به نام Smart Script می‌تواند دستخط شما را با استفاده از یادگیری ماشینی روی دستگاه آسان‌تر کند و خواندن آن را آسان‌تر کند. به سرعت و در حین انجام این کار دست خط بدی داشته باشید. 

iPadOS 18 همچنین Apple Intelligence را به ارمغان می‌آورد، یک سیستم هوش شخصی که می‌تواند زبان و تصاویر ایجاد کند، اقداماتی را در بین برنامه‌ها انجام دهد و از زمینه شخصی استفاده کند تا شخصی‌ترین کمک هوش مصنوعی را ارائه کند. 

< /div>

اکنون می‌توان صفحه اصلی را با روش‌های جدیدی برای چیدمان نمادها و ابزارک‌های برنامه‌ها حتی بیشتر تغییر داد. در همین حال، مرکز کنترل به شما امکان می‌دهد گروه‌های جدیدی از دسترسی سریع ایجاد کنید که می‌توان آنها را پیمایش کرد. 

برنامه Photos بزرگترین طراحی مجدد خود را با یک صفحه نمایش ساده و تک نمای جدید برای نمایش عکس ها، افراد، حیوانات خانگی و موارد دیگر دریافت می کند. برنامه پیام‌ها مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید، از جمله امکان زمان‌بندی پیام‌ها، واکنش به پیام با هر شکلک و قالب‌بندی متنی مانند پررنگ، مورب و زیرخط را دریافت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا