مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو در یک نشت جدید فاش شد

مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو در یک نشت جدید فاش شد

جزئیات تله فوتو و دوربین Xiaomi 15 Pro فاش شد

  • Xiaomi 15 Pro به دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری بسیار شبیه به Xiaomi 14 Pro است.
  • سنسور اصلی یک لنز 50 مگاپیکسلی OV50K خواهد بود که می تواند توسط یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی IMX882 3 برابری کمک کند. ممکن است لنز 50 مگاپیکسلی دیگری را ببینیم، احتمالاً برای عکس‌های با زاویه فوق عریض.
  • گفته می شود که OV50K یک سنسور 1 اینچی است. برای زمینه، شیائومی 14 پرو با سنسور تصویر کمی کوچکتر 1/1.31 اینچی عرضه شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این سنسور در دست نیست.
  • اما، گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که سنسور 1 اینچی انحصاری برای Xiaomi 15 Ultra فقط مانند Xiaomi 14 Ultra. 
  • کارشناس اطلاعات Weibo می گوید که سنسور تله فوتو Sony IMX882 از نظر زوم دیجیتال نسبتاً بدتر از OV64b است اما ادعا می شود مصرف انرژی خوب است.
  • ویژگی های Xiaomi 14 Pro خوب است. یک سنسور تله فوتو ISOCELL JN1 سامسونگ 3.2x.
  • در مقایسه با نسل قبلی، گزارش شده است که تله فوتو بهبود یافته است. مشاور می گوید: “گفته می شود دیافراگم تله فوتو نیز نقش کلیدی دارد.” ظاهراً شیائومی 15 پرو با صفحه نمایش 2K میکرو خمیده عرضه می شود، اما اندازه صفحه نمایش هنوز فاش نشده است. این گوشی می تواند از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در مقایسه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 در نسخه قبلی خود از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 استفاده کند. این چیپست توسط TSMC ساخته خواهد شد و بر اساس گره پردازشی 3 نانومتری نسل دوم (N3E) خواهد بود. انتظار می‌رود که این پرچمدار با لنزهای دوربین بزرگ‌تر عرضه شود و این امر منجر به تنظیم مجدد جزئی سنسورها می‌شود. 

    انتظار می‌رود که Xiaomi 15 Pro دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش برای امنیت باشد. این در مقایسه با سنسور اثر انگشت سنتی شیائومی 14 پرو، ناحیه باز کردن قفل بزرگتری را ارائه می دهد. این گوشی می تواند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک واحد تله فوتو 50 مگاپیکسلی را در خود جای دهد. ما باید به زودی جزئیات بیشتری در مورد تلفن یاد بگیریم.

خروج از نسخه موبایل