فناوری

تاریخ معرفی موتورولا اج 50 اولترا در هند رسما مشخص شد

تاریخ معرفی موتورولا اج 50 اولترا در هند رسما مشخص شد

تاریخ راه اندازی Motorola Edge 50 Ultra India

Motorola Edge 50 Ultra India راه اندازی شد اعلام شد در X. این تلفن هوشمند در هند در 18 ژوئن ساعت 12 بعد از ظهر عرضه می شود. قوی>. همچنین تأیید شده است که از طریق Flipkart، وب سایت موتورولا هند و فروشگاه های پیشرو به فروش می رسد. یک صفحه اختصاصی در Flipkart برای Motorola Edge 50 Ultra وجود دارد که در آن مشخصات، ویژگی ها و طراحی آن فاش شده است. 

Motorola Edge 50 Ultra نیز تأیید شده است که با Moto AI عرضه می شود که شامل مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی است. Magic Canvas به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی و با پیام های متنی تصاویر ایجاد کنید. بنابراین شما توضیحی از آنچه می خواهید تایپ می کنید و هوش مصنوعی آن را به یک تصویر تبدیل می کند. تثبیت کننده تطبیقی ​​هوش مصنوعی برای ویدیوهای ثابت، ردیابی فوکوس خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی، بهبود عکس و موارد دیگر وجود دارد. 

تیزر Flipkart همچنین تایید می‌کند که Motorola Edge 50 Ultra در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد: هلو Fuzz، Nordic Wood و Forest Grey (چرم گیاهی سیلیکونی). در مورد بقیه مشخصات، موتورولا قبلاً آنها را در صفحه تیزر فاش کرده است. هیچ تفاوتی بین نسخه هندی و جهانی موتورولا اج 50 اولترا وجود ندارد. اکنون فقط قیمت اعلام شده برای گوشی جدید باقی مانده است. 

در اروپا، Motorola Edge 50 Ultra قیمت اولیه 999 یورو (تقریباً 88800 روپیه) دارد. قیمت آن در هند کمتر است، اما به احتمال زیاد بیشتر از Edge 50 Pro است که در هند از 31999 روپیه شروع می شود. موتورولا سری Edge 50 را در هند به شدت قیمت گذاری کرده است، بنابراین ما منتظر تصمیم مشابه برای Edge 50 Ultra نیز هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا