فناوری

رندر فاش شده HMD Skyline طراحی شبیه به نوکیا لومیا 920 را نشان می دهد. تلفن اقتصادی HMD Atlas نیز ظاهر می شود

رندر فاش شده HMD Skyline طراحی شبیه به نوکیا لومیا 920 را نشان می دهد. تلفن اقتصادی HMD Atlas نیز ظاهر می شود

رندر فاش شده HMD Skyline طراحی شبیه به Lumia را نشان می دهد

  • طبق رندر از آنچه قرار است HMD Skyline باشد، به بیرون درز کرده است، طراحی بسیار شبیه به نوکیا قدیمی است. گوشی های لومیا به طور خاص، با رنگ زرد روشن و طراحی جعبه‌ای کاملاً شبیه نوکیا لومیا 920 است.
  • HMD Skyline دارای یک دوربین سلفی سوراخ‌دار با حسگر اثرانگشت در صفحه‌نمایش است. همچنین دارای لبه‌های بسیار تیز و حاشیه‌های کمی ضخیم‌تر است.
  • تصویر فاش شده همچنین نام گوشی را ذکر می‌کند که نشان می‌دهد این یک تیزر رسمی از HMD Skyline است. امکان احیای طراحی لومیا توسط HMD بسیار زیاد است زیرا این برند طراحی‌های این چنینی را مورد آزار و اذیت قرار داد. HMD همچنین تلفن های قدیمی مانند نسخه 2024 نوکیا 3210 را که در ماه می عرضه شد، دوباره معرفی کرده است.

مشخصات HMD Skyline (مورد انتظار)

HMD Skyline به نمایشگر FHD+ OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز است. انتظار می رود این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 SoC استفاده کند. این دوربین می‌تواند دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌واید و سنسور ماکرو یا عمق باشد. برای سلفی، ممکن است یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی را در خود جای دهد. HMD Skyline همچنین به یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مجهز است.

شایعه شده است که HMD گوشی هوشمند Skyline را در ماه جولای به بازار عرضه خواهد کرد و ممکن است هزینه‌ای نیز داشته باشد. 520 یورو (تقریباً 47400 روپیه) برای نوع 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی.

مشخصات HMD Atlas، طراحی لو رفت

همان افشاگر جزئیاتی را در مورد HMD Atlas، گوشی هوشمند دیگری که شایعه شده از برند فنلاندی است، فاش کرده است. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.64 اینچی +FHD با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. HMD Atlas ممکن است از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قدرت بگیرد. همچنین به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق اشاره شده است. همچنین می‌تواند یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

شایعه شده است که HMD Atlas دارای یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 4.0 است. این گوشی همچنین دارای 5G، NFC، اسلات کارت microSD و جک هدفون 3.5 میلی متری خواهد بود. قیمت این گوشی هوشمند 239.99 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی پیش بینی شده است. رندر HMD Atlas نیز به اشتراک گذاشته شده است و بدنه ای صاف با دوربین سوراخ دار، لبه های خمیده و در سایه سبز زیتونی نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا