فناوری

Redmi Smart Fire TV 2024 با صفحه نمایش 32 اینچی، سیستم عامل FireTV در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

Redmi Smart Fire TV 2024 با صفحه نمایش 32 اینچی، سیستم عامل FireTV در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

قیمت Redmi Smart Fire TV 2024 در هند

Redmi Smart Fire TV 32 2024 قیمت Rss دارد. 11999 و از 11 ژوئن از طریق وب سایت شیائومی، آمازون و Flipkart در دسترس خواهد بود. 1000 روپیه تخفیف فوری بانکی دارد.

Redmi-Fire-TV-32

Redmi مشخصات، ویژگی های تلویزیون Smart Fire 2024

Redmi Smart Fire TV 2024 دارای طراحی فلزی درجه یک با حاشیه های باریک در هر سه طرف است. با توجه به اینکه اکثر تلویزیون های مقرون به صرفه در این بخش دارای قاب پلاستیکی هستند و حاشیه های قابل توجهی در اطراف صفحه نمایش دارند، این یک پیشنهاد نسبتاً عالی است. 

تلویزیون از یک پردازنده چهار هسته ای پشتیبانی می کند و برای گرافیک با GPU Mali G31 MP2 جفت می شود. ما 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی داریم. این در میان تمام تلویزیون های هوشمند ارزان قیمتی که در کشور فروخته می شود بسیار استاندارد است. 

تلویزیون Redmi Smart Fire روی سیستم عامل FireTV OS 7 با بیش از 12000 برنامه اجرا می‌شود و از کانال‌های تلویزیونی زنده، کنترل والدین و نظارت بر داده‌ها پشتیبانی می‌شود. این دستگاه مجهز به دو بلندگوی 10 واتی با خروجی صدای ترکیبی 20 وات است و از Dolby Audio، DTS-HD و DTS Virtual:X پشتیبانی می‌کند. در مقایسه، تلویزیون‌های Kodak بلندگوهای 30 واتی کمی بالاتر ارائه می‌کنند اما سیستم عامل یک نسخه پایه لینوکس است.

کنترل از راه دور همراه دارای دکمه اختصاصی Alexa و کلیدهای میانبر برنامه OTT برای دسترسی سریع‌تر است. گزینه های اتصال شامل WiFi دو بانده، Miracast، دو پورت USB 2.0، AirPlay، بلوتوث 5.0 و پورت HDMI است. همانطور که گفته شد، تلویزیون Redmi Fire دارای صفحه نمایش 32 اینچی HD-Ready با زاویه دید 178 درجه، حالت تاخیر کم خودکار، زمان پاسخگویی 6.5 میلی ثانیه و نسبت صفحه به بدنه 96.9 درصد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا