نسخه رنگی OPPO Enco Buds 2 Lilac Blue در هند عرضه شد: قیمت، ویژگی‌ها

نسخه رنگی OPPO Enco Buds 2 Lilac Blue در هند عرضه شد: قیمت، ویژگی‌ها

جزئیات رنگ جدید OPPO Enco Buds 2

در ابتدا، هدفون OPPO Enco Buds 2 در هند در رنگ مشکی عرضه شد. اما اکنون، این شرکت اعلام کرده است که هدفون ها در رنگآبی یاسی نیز در دسترس خواهند بود. OPPO Enco Buds 2 قیمت دارد با قیمت 1599 روپیه در مقایسه با قیمت راه اندازی اولیه 1799 روپیه و می توانید از طریق Flipkart و وب سایت رسمی شرکت استفاده کنید.

ویژگی های OPPO Enco Buds 2، آیا باید بخرید؟

< هدفون های OPPO Enco Buds 2 مجهز به درایور دینامیک 10 میلی متری برای بهبود باس هستند و همچنین دارای جلوه های صوتی Enco Live Stereo خود OPPO با پشتیبانی از Dolby Atmos هستند که خروجی صدای بهتری را ارائه می دهد. همچنین دارای یک حالت تاخیر کم برای بازی بدون تاخیر و اتصال بلوتوث نسخه 5.2 است.

این هدفون ها تا 28 ساعت عمر باتری را با پشتیبانی از شارژ سریع ارائه می دهند. این شرکت ادعا می کند که 10 دقیقه شارژ سریع می تواند تا 1 ساعت پخش موسیقی را فراهم کند. گفته می‌شود که زمان شارژ کلی هدفون‌ها 90 دقیقه است.

Enco Buds 2 با فناوری AI Deep Noise Cancellation برای تماس‌هایی ارائه می‌شود که نویز پس‌زمینه را بدون تأثیر بر صدای اصلی حذف می‌کند. علاوه بر این، این هدفون های OPPO دارای رتبه IPX4 هستند که نشان می دهد برای باران های سبک یا تمرینات مناسب هستند.

لازم به ذکر است که ایربادهای OPPO Enco Buds 2 بسیار قدیمی هستند اما به عنوان هدفون های چشمگیر معرفی می شوند. به قیمت آنها می رسد. با این حال، اگر به دنبال گزینه‌های جدیدتری هستید، می‌توانید OnePlus Nord Buds 2r، Realme Buds T110 و Boult Audio Z40 Pro را نیز در میان چندین گزینه دیگر امتحان کنید.

OnePlus Nord Buds 2r در حال حاضر در وب سایت رسمی شرکت با قیمت 1699 روپیه عرضه می شود. ، اما ویژگی های بسیار پیشرفته تری نسبت به Enco Buds 2 ارائه می دهد. هدفون های OnePlus دارای درایورهای بزرگ 12.4 میلی متری، عمر باتری تا 38 ساعت، رتبه IP55 و موارد دیگر هستند که آن را جایگزین بهتری برای OPPO Enco Buds می کند. 2.

از سوی دیگر، Realme Buds T110 به تازگی در هند راه اندازی شد و ویژگی های مشابهی مانند درایور باس دینامیک 10 میلی متری و حذف نویز AI-ENC را ارائه کرد، اما عمر باتری 38 ساعت بیشتر در مقایسه با 28 ساعت در گوشی هدفون های OPPO قیمت آن در سایت رسمی Realme 1399 روپیه است که نشان می‌دهد ارزان‌تر از Enco Buds 2 هستند.

در همین حال، Boult Audio Z40 Pro تا 100 ساعت عمر باتری، درایورهای 13 میلی‌متری و رتبه IPX5 ارائه می‌کند. 45 میلی‌ثانیه تأخیر کم و موارد دیگر. مانند Realme Buds T110، Boult Audio Z40 Pro نیز ارزان‌تر از OPPO Enco Buds 2 است، زیرا در Flipkart 1299 روپیه قیمت دارد.

خروج از نسخه موبایل