فناوری

Corning Gorilla Glass 7i برای محافظت از گوشی های مقرون به صرفه و با ارزش در برابر افتادن و خط و خش عرضه شد.

Corning Gorilla Glass 7i برای محافظت از گوشی های مقرون به صرفه و با ارزش در برابر افتادن و خط و خش عرضه شد.

ویژگی های Corning Gorilla Glass 7i

  • طبق شرکت، آزمایش‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که Gorilla Glass 7i جدید از ریزش‌های تا یک متر بر روی سطوحی شبیه آسفالت جان سالم به در برده است.
  • همچنین اشاره شد که سایر شیشه های لیتیوم آلومینوسیلیکات تولید کنندگان مختلف معمولاً در مقایسه با Corning Gorilla Glass 7i از نیم متر یا کمتر از بین می روند.
  • علاوه بر این، این فناوری شیشه ای جدید در مقایسه با شیشه های دیگر دو برابر ضد خش است. در این بخش.
  • کورنینگ همچنین فاش کرد که OPPO اولین برند گوشی هوشمند خواهد بود که Corning Gorilla Glass 7i را در دستگاه های خود قرار دهد. با این حال، جزئیات مربوط به آن دستگاه ها در حال حاضر مشخص نیست.

طبق گزارش ها، این برند نام گوریلا گلس 7i جدید خود را توضیح داده است. “7” نشان می دهد که این نسل هفتم شیشه است، مشابه خط Victus آنها. “i” مخفف “نوآوری پیشرو در صنعت برای دستگاه های متوسط” است. راه اندازی Gorilla Glass 7i نیاز به یک شیشه به روز شده در سال 2024 را برطرف می کند، زیرا بسیاری از گوشی های هوشمند جدید هنوز از نسخه های قدیمی تر مانند Gorilla Glass 5 استفاده می کنند.

تلفن های محبوب مانند Nothing Phone (2a)، Redmi Note 13، سامسونگ Galaxy S23 FE و POCO F6 Pro، از جمله، هنوز استفاده می کنند گوریلا گلس 5 که در سال 2016 معرفی شد و اکنون هشت ساله است. در همین حال، Google Pixel 8a همچنان از Corning Gorilla Glass 3 استفاده می کند که در سال 2013 معرفی شد. .

اگرچه تایید نشده است، Corning Gorilla Glass 7i همچنین ممکن است در ساعت‌های هوشمند سطح بالا و سایر دستگاه‌ها به منظور ارائه شیشه‌های بادوام استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا