مشخصات گلکسی واچ اولترا سامسونگ فاش شد: مقایسه آن با گلکسی واچ 7 و اپل واچ اولترا 2

مشخصات گلکسی واچ اولترا سامسونگ فاش شد: مقایسه آن با گلکسی واچ 7 و اپل واچ اولترا 2

مقایسه سازی مشخصات گلکسی واچ 7 لو رفته، Ultra

طبق گزارش AndroidHeadlines، گلکسی واچ اولترا می‌تواند در بین این دو مدل بزرگ‌تر باشد در 47 میلی‌متر در حالی که واچ 7 می‌تواند در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری عرضه شود. 

مدل بزرگ‌تر همچنین می‌تواند باتری بزرگ‌تر ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد، در حالی که ساعت ۷ می‌تواند با ظرفیت‌های ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت (۴۰ میلی‌متر) و ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعت (۴۴ میلی‌متر) عرضه شود. بنابراین، Watch Ultra همان اندازه باتری Galaxy Watch دارد. 5 Pro در حالی که مدل‌های Watch 7 دارای اندازه باتری مشابه مدل‌های Watch 6.

هر دو Galaxy Watch 7 و Ultra جدید می‌توانند از یک پردازنده 3 نانومتری Exynos بهره‌مندتر بهره‌مند شوند. تراشه جدید همچنین می تواند به لطف CPU 5 هسته ای و حافظه 32 گیگابایتی قدرتمندتر باشد.

Galaxy رندرهای Watch Ultra منبع Smartprix

Watch Ultra می‌تواند دارای یک شاسی تیتانیوم (درجه 4) و صفحه نمایش شیشه‌ای کریستالی یاقوت کبود باشد. اگرچه Watch 7 می تواند مورد دوم را داشته باشد، اما بدنه آن می تواند از Armor Aluminium 2 ساخته شود. 

در حالی که هر دو ساعت می توانند دارای گواهینامه MIL-STD-810H برای دوام باشند، Watch Ultra می تواند بهتری ارائه دهد. 10ATM+ IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب. Watch 7 فقط می تواند حفاظت از نفوذ 5ATM+ IP68 را ارائه دهد.  

نوع Ultra می‌تواند در رنگ‌های خاکستری تیتانیوم، نقره‌ای تیتانیوم و بژ تیتانیوم ارائه شود. در حالی که Watch 7 معمولی فقط در رنگ‌های سبز و کرم می‌تواند وارد فروشگاه شود.

با بازگشت به صفحه نمایش ساعت 7، حداکثر روشنایی 2000 نیت را مانند نمونه قبلی خود حفظ می‌کند در حالی که Watch 7 Ultra می‌توانست < را لمس کند. قوی>3000 نیت.

تفاوت دیگر این دو نوع می‌تواند این باشد که Watch 7 فقط در یک مدل سلولی عرضه می‌شود در حالی که Ultra می‌تواند به صورت سلولی و مدل های فقط بلوتوث اگرچه هر دو ساعت دارای GPS دو فرکانس L1+L5 هستند.

Ultra می‌تواند یک دکمه سریعبرای انجام اقدامات سریع علاوه بر دکمه Home و Back داشته باشد. Galaxy Watch 7 فقط دو مورد آخر را خواهد داشت.

در نهایت، در مقایسه با Apple Watch Ultra 2، به نظر می رسد Galaxy Watch Ultra دارای باتری بزرگتر، روشنایی قابل مقایسه است و مشابه 100 متر مقاومت در برابر آب.

اما، اپل گفته می شود که Watch Ultra 2 شاسی تیتانیوم درجه یک هوافضا (اغلب به عنوان درجه 5 نامیده می شود) ارائه می دهد که بهتر از شایعه شده تیتانیوم درجه 4 در Galaxy Watch Ultra است. همچنین فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به آنچه که گلکسی واچ اولترا نشان می دهد، دارد. با این حال، از آنجایی که ما تصویر کاملی نداریم، از شما می‌خواهیم تا رسمی شدن ساعت‌های جدید گلکسی صبر کنید. 

خروج از نسخه موبایل