فناوری

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 165 با GPS برای دوندگان که در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 165 با GPS برای دوندگان که در هند راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

قیمت Garmin Forerunner 165 Series در هند، در دسترس بودن

Garmin Forerunner 165 Series 33,490 روپیه در هند و را می توان در گزینه های رنگ خاکستری/سفید، مشکی/خاکستری اسلیت، توت/یاسی، و فیروزه ای/آکوا استفاده کرد. ساعت هوشمند در دسترس است برای خرید از طریق انتخاب حق بیمه فروشگاه های برند با دو سال گارانتی.

ویژگی های سری گارمین فورونر 165

سری گارمین فورونر 165 دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED، مشابه صفحه نمایش Google Pixel Watch 2 با اندازه قاب 43 میلی متری و دارای حالت اختیاری Always-On-Display است. این به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از هدفون های بلوتوث آمازون موزیک یا Spotify و بدون تلفن به موسیقی گوش دهند.

ادعا شده است که این ساعت هوشمند تا 11 روز عمر باتری را ارائه می دهد. با این حال، با استفاده از GPS، عمر باتری به 19 ساعت کاهش می یابد. این ساعت هوشمند رده‌بندی 5 دستگاه خودپرداز ارائه می‌دهد، به این معنی که می‌تواند دوش، آب پاشیدن یا شنا را تحمل کند و ممکن است برای غواصی نباشد.

ساعت هوشمند گارمین که به تازگی معرفی شده است، می تواند ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و خواب شما را کنترل کند که در چندین ساعت هوشمند دیگر دیده ایم. این ساعت هوشمند می‌تواند چرخه قاعدگی و بارداری کاربران زن را کنترل کند و دارای ویژگی تشخیص چرت است.

از نظر ویژگی‌های تناسب اندام، ساعت هوشمند Garmin Forerunner 165 دارای GPS داخلی است. ردیابی سرعت و مسافت دقیق همچنین به بسیاری از تمرین‌های روزانه شخصی‌سازی شده و پروفایل‌های فعالیت مانند سالن بدنسازی، دویدن در فضای باز و سرپوشیده، دوچرخه‌سواری، و شنا و سایر برنامه‌های آموزشی تطبیقی ​​برای آمادگی‌های مسابقه مجهز شده است. 

با استفاده از این ساعت هوشمند، این شرکت ادعا می‌کند که ورزشکاران یا دوندگان می‌توانند با قرار دادن جزئیات مسابقه در Garmin Connect، برنامه‌های تمرینی سفارشی دریافت کنند. علاوه بر این، آنها می توانند از برنامه های رایگان Garmin Coach برای 5K، 10K و نیمه ماراتن استفاده کنند.

جایگزین های Garmin Forerunner 165 Series بر اساس قیمت

Garmin Forerunner 165 سری یک ساعت هوشمند ممتاز با قیمت 33490 روپیه برای مصرف کنندگان هندی است. در این قیمت، کاربران می‌توانند دست خود را روی Apple Watch SE یا Google Pixel Watch 2 نیز امتحان کنند، زیرا ممکن است ساعت هوشمند Garmin رقابت سختی را از نظر قیمت ایجاد کنند.

Google Pixel Watch 2 است. موجود در Flipkart با قیمت 35990 روپیه و دارای نمایشگری مشابه به Garmin Forerunner 165 Series. این دستگاه مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon W5 Plus Gen 1 است که تا 24 ساعت عمر باتری دارد و همچنین با سنسور ضربان قلب چند مسیره Fitbit و چندین ویژگی دیگر مرتبط با سلامتی و تناسب اندام ادغام شده است.<. /p>

از سوی دیگر، Apple Watch Series 8 (اندازه 45 میلی متر) در آمازون 32999 روپیه قیمت دارد. این یک ویژگی تشخیص تصادف همراه با سنسورهای سلامت پیشرفته را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند دارای ویژگی هایی مانند ردیابی دما، پایش ضربان قلب و ECG (الکتروکاردیوگرام) است. این ساعت اپل همچنین می‌تواند خواب شما را ردیابی کند و معیارهای دقیق تمرین را ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا