مشخصات شیائومی 14 Civi از طریق Flipkart فاش شد: با این ویژگی غیرعادی همراه است

مشخصات شیائومی 14 Civi از طریق Flipkart فاش شد: با این ویژگی غیرعادی همراه است

Xiaomi 14 تنها چند روز با راه اندازی در هند و این شرکت تصمیم گرفته است تا ما را با مشخصات کلیدی گوشی از جمله دوربین، نمایشگر، پردازنده، باتری و جزئیات شارژ از طریق آن آشنا کند. فلیپ کارت. در اینجا همه چیز استخراج شده از این میکروسایت تجارت الکترونیک آمده است:

مشخصات Xiaomi 14 Civi

شروع از بالای microsite، ما “Xiaomi 14 Civi که با عنوان Leica همکاری مهندسی شده است. شیائومی با آلمانی شریک شده است سازنده دوربین برای پرچمداران خود در چند سال اخیر. دوربین اصلی دارای لنز 50 مگاپیکسلی سامیلوکس لایکا با پشتیبانی 25 میلی‌متری HDR سینمایی است. این لنز با لنز 50 مگاپیکسلی پرتره تله فوتو Leica با زوم 2 برابر و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی Leica با میدان دید 120 درجه 15 میلی‌متری همراه است.

در همین حال، در قسمت جلویی، یک دوربین دوگانه خواهید داشت که بسیار غیرعادی است. دو سنسور 32 مگاپیکسلی با قابلیت لمس هوش مصنوعی وجود دارد. این شرکت همچنین در حال اضافه کردن ویژگی Teleprompter با کیفیت 4K با زیرنویس‌های بی‌درنگ، تغییر فوکوس، حالت ویدیوی دوگانه، ضبط صاف زوم و Leica Pro Luts (فیلتر) است. همچنین می توانید فیلم های کوتاه بگیرید و از آن به عنوان آینه جیبی استفاده کنید. خوب، می‌توانید از دوربین جلوی هر گوشی هوشمندی به عنوان آینه استفاده کنید.

دوربین های جلویی روی یک صفحه نمایش AMOLED چهار منحنی با قرص قرار می گیرند. بریدگی شکل، وضوح 1.5K، نرخ تجدید 120 هرتز، بیش از 68 میلیارد رنگ، HDR10+، Dolby Vision و محافظ Gorilla Glass Victus 2. تصاویر توسط Dolby ATMOS و بلندگوهای استریو کمک می‌کنند.

در زیر کاپوت، Snapdragon 8s Gen 3 SoC، نرم‌افزار HyperOS و باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی را برای 1600 چرخه شارژ تست شده دریافت می‌کنید. شما از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کنید.

می‌توانید دستگاه را در رنگ‌های سبز، مشکی و آبی انتخاب کنید. دارای روکش چرم گیاهی با فریم فلزی و ضخامت 7.4 میلی متر است. شیائومی ادعا می کند که این دستگاه 6 برابر نسبت به نسل قبلی خود در برابر آب مقاوم است. برای زمینه، Xiaomi 14 دارای IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است، اما Xiaomi Civi 3 (فقط در چین) بدون رده‌بندی ورودی عرضه شد.

به نظر می‌رسد Xiaomi 14 Civi یک برند جدید Xiaomi Civi 4 Pro. بنابراین، Xiaomi Civi 3 می تواند سلف آن باشد. بیایید ببینیم.

خروج از نسخه موبایل