خودرو

Carwow فروش سپتامبر خود را با معاملات خودروهای جدید غیرقابل چشم پوشی روزانه راه اندازی می کند

Carwow فروش سپتامبر خود را با معاملات خودروهای جدید غیرقابل چشم پوشی روزانه راه اندازی می کند

در حالی که پلاک 74 جدید به جاده ها می رسد، بازار آنلاین تعویض خودرو Carwow مجموعه ای از معاملات انحصاری در دسترس را در طول ماه راه اندازی کرده است.

  • با پلاک 74 جدید که قرار است در این ماه وارد جاده ها شود، Carwow، بازار آنلاین تغییر خودرو، فروش سپتامبر خود را امروز (1 سپتامبر) با مجموعه ای از معاملات غیرقابل چشم پوشی تا 30 سپتامبر راه اندازی می کند.
  • رانندگان باهوش می‌توانند تا 8468 پوند در طیف وسیعی از وسایل نقلیه، از خودروهای خانوادگی گرفته تا خودروهای شاسی بلند، دیزلی، هیبریدی و الکتریکی (EV) پس انداز کنند
  • رانندگان می توانند 300 پوند تخفیف اضافی در طول فروش سپتامبر Carwow دریافت کنند

با ورود 74 پلاک جدید، بازار آنلاین تعویض خودرو Carwow طیف وسیعی از معاملات انحصاری در دسترس را در طول ماه راه اندازی کرده است.

در طول سپتامبر، Carwow انواع معاملات جدید را از خرده فروشان شرکت کننده ارائه می دهد – با صرفه جویی تا 8468 پوند در صدها وسیله نقلیه از جمله BYD Dolphin، نیسان قشقایی، فورد کوگا و رنو کلیو. علاوه بر این، رانندگان می توانند حداقل 300 پوند تخفیف در طول فروش دریافت کنند.

تخفیفات جدید روزانه در وب‌سایت Carwow راه‌اندازی می‌شوند که هم ماشین‌های جدید با نام تجاری را که در انبار موجود است و هم سفارش‌های کارخانه برای کسانی که می‌خواهند را پوشش می‌دهد. ماشین های رویایی خود را بسازند و حاضرند منتظر بمانند.

Alyx Gregory، رئیس عملیات بازرگانی و لیزینگ در Carwow گفت: “ما در یک ماموریت هستیم تا تعویض مطمئن خودرو را تسهیل کنیم، و می دانیم که قیمت – به ویژه اطمینان از اینکه قیمت خوبی دریافت می کنید – کلید اصلی است. که نظرسنجی اخیر ما نشان می‌دهد که نیمی از رانندگان به دنبال تخفیف‌های اضافی برای خودروهای جدید موجود در حال حاضر هستند، و این بخش بزرگی از هدف این معاملات است.

«همچنین به رانندگان کمک می‌کنیم تا لذت‌ها و مزایای ناشی از «احساس خودروی جدید» را باز کنند، با کمک به افراد بیشتر برای اطمینان از خرید یا سفارش خودروی جدید، ما جدیدترین‌ها را نیز به ارمغان می‌آوریم. ، تمیزترین فناوری در جاده های بریتانیا.

“و همانطور که کاربران ما خودروهای خود را ارتقا می دهند – خرید و فروش از طریق ما – می‌توانیم به تغذیه بازار دست دوم با وسایل نقلیه جذاب‌تر نیز ادامه دهیم.”

تخفیف سپتامبر Carwow تا 30 سپتامبر فعال است و مجموعه کاملی از محصولات موجود است. معاملات اینجا موجود است.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا