خودرو

مسابقه درگ: لامبورگینی آونتادور SV در مقابل تویوتا جی آر یاریس تیونینگ شده

مسابقه درگ: لامبورگینی آونتادور SV در مقابل تویوتا جی آر یاریس تیونینگ شده

آیا می‌توان یک هچ‌بک داغ سریع‌تر از یک ابرخودروی V12 ساخت؟ خوب، ما یک Toyota GR Yaris در اختیار داریم که توسط شرکت تیونینگ Whifbitz برای پیدا کردن آن مورد بازبینی قرار گرفته است.

بیایید نگاهی دقیق تر به آمار بیندازیم.

تویوتا GR یاریس تیون شده

تویوتا GR یاریس یک هاچ بک داغ تولید شده در مسابقات رالی است که عملکرد فوق العاده خوبی دارد. این موتور توسط یک موتور 1.6 لیتری سه سیلندر توربو شارژ می شود که به طور استاندارد 280 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و این نیرو از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دستی به هر چهار چرخ ارسال می شود.

بدیهی است که این برای شکست دادن یک لامبورگینی کافی نیست، بنابراین شرکت تیونینگ Whifbitz الف> این موتور را به طور کامل ساخته اند و آن را به یک توربوشارژر بزرگتر مجهز کرده اند. در نتیجه 630 اسب بخار قدرت و 430 نیوتن متر گشتاور دارد و همچنین به یک جعبه دنده هفت سرعته دستی متوالی مجهز شده است. وزن آن تقریباً با یک یاریس معمولی برابر با 1280 کیلوگرم است، و این خودرو به اضافه تمام تغییرات، 130،000 پوند برای شما جبران می کند.

لامبورگینی آونتادور SV

Lamborghini Aventador front quarter static.png?auto=format&cs=tinysrgb&fit=crop&h=&ixlib=rb 1.1
Toyota GR Yaris front quarter static copy.png?auto=format&cs=tinysrgb&fit=crop&h=&ixlib=rb 1.1
Toyota GR Yaris< /figcaption>

اکنون اجازه دهید به رقابت نگاه کنیم. لامبورگینی آونتادور SV چهار برابر سیلندر و چهار برابر جابجایی دارد. این موتور دارای یک موتور V12 تنفس طبیعی 6.5 لیتری با 750 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن متر گشتاور است.

این از طریق یک گیربکس دستی هفت سرعته روباتیک به هر چهار چرخ ارسال می‌شود و خودرو به ترازو 1525 کیلوگرم می‌رسد – اگرچه این وزن خشک است، بنابراین می‌توانید حدود 100 کیلوگرم به آن اضافه کنید تا سوخت و مایعات را در نظر بگیرید. اگر یک آونتادور SV را در خیابان خود پارک کنید، در زمانی که جدید بود، 240000 پوند از شما عقب نشینی می کرد.

پس پولتان را روی کدام ماشین می گذارید؟ برای اطلاع از نتایج، باید ویدیوی امروز را تماشا کنید!

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا