خودروهای ارزان قیمت تا سال 2025: 10 مورد از مورد انتظارترین ها

خودروهای ارزان قیمت تا سال 2025: 10 مورد از مورد انتظارترین ها

به‌دنبال خودروی جدیدی می‌گردید که پولتان را خراب نکند؟ در اینجا 10 مدل ارزان وجود دارد که تا پایان سال 2025 عرضه می شوند.

به نظر می‌رسد این روزها همه چیز گران‌تر شده است – از یک قرص نان گرفته تا یک ماشین جدید. خوشبختانه تعدادی از خودروسازان برای رسیدگی به این موضوع تلاش می‌کنند و مدل‌های جدید مقرون‌به‌صرفه زیادی در سال آینده عرضه می‌شوند.

با این گفته، در اینجا 10 مورد انتظار خودروهای ارزان که تا سال 2025 عرضه می‌شوند، آورده شده است.

  1. سیتروئن C3 ایرکراس
  2. شناسه فولکس واگن. 2 همه
  3. اشکودا اپیک
  4. کوپرا راوال
  5. داچیا بیگستر
  6. پاندا فیات گراند
  7. هیوندای اینستر
  8. Kia EV3
  9. Renault 5 E-Tech
  10. تسلا کامپکت EV

1. سیتروئن C3 ایرکراس

سیتروئن C3 جدید Aircross 

سیتروئن C3 جدید در حال حاضر در رسانه‌ها موج می‌زند و اوایل امسال به دلیل ارزش عالی برای پول، به عنوان خودروی اکسپرس خودکار سال انتخاب شد. خوب اکنون یک نسخه هفت نفره به نام C3 Aircross در افق است.

استایل بد بو و طراحی داخلی C3 را حفظ کرده است، فقط کمی طولانی‌تر است تا دو نفر اضافی را در پشت جای دهد. می‌توانید بین انواع بنزینی، هیبریدی و EV خالص یکی را انتخاب کنید، قیمت‌هایی که انتظار می‌رود از حدود 25000 پوند شروع شود.

2. شناسه فولکس واگن 2all

N . 2 همه

فولکس واگن در حال کار بر روی جایگزینی تمام الکتریکی برای گلف است و قیمت آن کمتر از 22000 پوند است. شناسه. 2all همچنین مدل های جدید مقرون به صرفه ای از Skoda و Cupra تولید خواهد کرد، اما در آینده بیشتر در مورد آن ها.

این فولکس واگن دارای یک موتور الکتریکی تکی است که چرخ های جلو را با قدرت 226 اسب بخار نیرو می دهد و همچنین تا 280 مایل برد دارد. نسخه اسپرت GTI با قدرت بیشتر و ظاهری تهاجمی تر در دسترس خواهد بود.

3. Skoda Epiq

Skoda Epiq جدید

اشکودا اپیک جدید به‌عنوان سومین خودروی الکتریکی در خط تولید این برند به Enyaq و Elroq ملحق می‌شود و به احتمال زیاد قطعات آن را با VW ID به اشتراک می‌گذارد. 2 همه. این بدان معناست که شما می توانید انتظار داشته باشید که همان موتور 226 اسب بخاری را ببینید که به چرخ های جلو نیرو می دهد.

اشکودا تأیید کرده است که این SUV با ظاهر بد بو تا 248 مایل برد دارد که با 280 مایل فولکس واگن مطابقت دارد. قیمت دقیق هنوز تایید نشده است، اما هدف این است که این خودرو در سال آینده حدود 21000 پوند قیمت داشته باشد.

4. Cupra Raval

کوپرا راوال جدید

همچنین احتمالاً قطعات را با VW ID به اشتراک می‌گذارد. 2 همه این است – Cupra Raval. ظاهری اسپورت‌تر از مدل‌های مشابه اشکودا یا فولکس‌واگن دارد که با نقطه‌فروشی منحصربه‌فرد این برند مطابقت دارد.

مانند آن خودروها، راوال از یک موتور در محور جلو نیرو می گیرد، اما 234 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو باید دارای بردی مشابه با فولکس‌واگن و همچنین در حدود 280 مایل باشد و انتظار می‌رود قیمت آن از 30000 پوند شروع شود.
< /p>

5. داچیا بیگستر

داچیا بیگستر جدید

خرید با بودجه به این معنی نیست که باید در مورد فضا مصالحه کنید. این داچیا بیگستر جدید است و همانطور که از نامش پیداست، یک SUV بزرگ جدید برای قرار گرفتن بالای داستر است. استایلی مشابه با آن خودرو دارد و می‌توانید انتظار داشته باشید که طیف مشابهی از موتورهای بنزینی و هیبریدی را نیز ببینید.

فضای داخلی Bigster نیز احتمالاً با داستر مشترک خواهد بود و نسخه تمام چرخ محرک تقریباً قطعی است. زمانی که این خودرو در سال 2025 به فروش می رسد، مطمئناً متوجه خواهید شد که قیمت آن از حدود 25000 پوند شروع می شود.

6. فیات گراند پاندا

پاندا جدید فیات گراند

این فیات گراند پاندا جدید است و ادای احترام به هاچ بک ایتالیایی کلاسیک دهه 1980 است. شکل جعبه‌ای شبیه به آن خودرو دارد، اما به لطف چراغ‌های LED و رنگ‌های روشن بسیار مدرن‌تر به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود که پاندا جدید قطعات زیر پوستی را با سیتروئن C3 و E-C3 به اشتراک بگذارد، که به این معنی است که مجموعه‌ای از موتورهای بنزینی و هیبریدی و همچنین نسخه تمام الکتریکی ارائه خواهند شد. انتظار می‌رود قیمت‌ها از حدود 22000 پوند شروع شود.

7. هیوندای اینستر

هیوندای اینستر جدید

اگر به دنبال خودرویی هستید که شبیه دکتر هو تاردیس باشد، هیوندای اینستر دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش هستید. این خودرو تقریباً به اندازه خودروی شهری خود i10 این برند است، اما فضای داخلی مشابه چیزی مانند فولکس واگن پولو را ارائه می‌کند.

این همچنین دارای برخی جزئیات ظاهری عجیب است، مانند چراغ‌های پیکسلی که از خودروهای الکتریکی هیوندای انتظار داریم. Inster به زودی به فروش می رسد و انتظار می رود قیمت آن از حدود 25000 پوند شروع شود.

8. کیا EV3

کیا EV3 جدید

Kia EV3 جدید واقعاً چیزی برای نگرانی Volvo EX30 ایجاد می‌کند، زیرا ارزان‌تر، جادارتر و برد بیشتری نسبت به جایگزین سوئدی ارائه می‌دهد. قیمت‌ها از 33000 پوند شروع می‌شود که بیش از 2000 پوند ارزان‌تر از ولوو است.

این یک SUV الکتریکی با ظاهری بد بو با برد قابل توجه 372 مایل است، و فضای داخلی آن از مواد بازیافتی سازگار با محیط زیست ساخته شده است. شما همچنین ویژگی‌های هوشمندانه‌ای مانند یک میز کشویی در کنسول وسط در اختیار دارید تا از همبرگر فست فود خود در حین شارژ کردن لذت ببرید.

9. Renault 5 E-Tech

رنو 5 جدید

درست مانند فیات گراند پاندا، رنو 5 E-Tech جدید مدلی نمادین از گذشته این برند را احیا می کند. این طراحی برای ادای احترام به 5 قدیمی کار بسیار خوبی انجام می دهد، در حالی که هنوز کاملاً مدرن به نظر می رسد.

داخلی به اندازه نمای بیرونی بد بو است، با مواد و بافت های جالب فراوان برای زیباتر کردن همه چیز. شما همچنین تا 249 مایل برد خواهید داشت و 5 E-Tech جدید در اوایل سال آینده کمتر از 25000 پوند قیمت خواهد داشت.

10. تسلا کامپکت EV

تسلا کامپکت EV

الون ماسک سال‌هاست که قول یک ماشین الکتریکی مقرون‌به‌صرفه جدید را داده است، و به نظر می‌رسد MG4 ممکن است سال آینده به واقعیت تبدیل شود. جزئیات دقیق در حال حاضر روی زمین ناچیز است، اما انتظار می‌رود که قیمت آن حدود 25000 پوند باشد.

از نوع جدیدی از باتری استفاده می‌کند که ساخت آن ایمن‌تر، قوی‌تر و ارزان‌تر است و همچنین از یک موتور الکتریکی مقرون‌به‌صرفه‌تر استفاده می‌کند. این فناوری همچنین می‌تواند راه خود را به روباتاکسی جدید تسلا باز کند. – چیزی که قرار است امسال فاش شود.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل