خودرو

10 خودروی پرشتاب دنیا

10 خودروی پرشتاب دنیا

چیزهای کمی هیجان‌انگیزتر از خودرویی با شتاب دلخراش وجود دارد. حسی که وقتی پای خود را روی پدال گاز می‌گذارید و به پشتی صندلی خود پرتاب می‌شوید، بسیار سخت است، بنابراین ما فهرستی از 10 خودروی پرشتاب جهان را گردآوری کرده‌ایم.

اما چه چیزی باعث می‌شود یک خودرو سریع شتاب بگیرد؟ خوب، قدرت زیاد و کشش عالی را از خط خارج می کند – و سبک بودن هم ضرری ندارد. شتاب با زمانی که یک خودرو از 0 تا 60 مایل در ساعت می‌گذرد، محک می‌شود، بنابراین این چیزی است که ما برای رتبه‌بندی این فهرست استفاده کرده‌ایم.

10 خودروی با شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت عبارتند از:

  1. مک مورتری اسپیرلینگ – 1.4 ثانیه
  2. Aspark Owl – 1.7 ثانیه
  3. Rimac Nevera – 1.7 ثانیه
  4. Koenigsegg Gemera – 1.9 ثانیه
  5. Pininfarina B95 – کمتر از 2.0 ثانیه
  6. Bugatti Tourbillon – کمتر از 2.0 ثانیه
  7. تسلا مدل اس پلید – 1.98 ثانیه
  8. BYD Yangwang U9 – 2.36 ثانیه
  9. Lamborghini Revuelto – 2.5 ثانیه
  10. Ferrari SF90 Stradale – 2.5 ثانیه

1. مک مورتری اسپیرلینگ – 1.4 ثانیه سرعت 0-60 مایل در ساعت

McMurtry Speirling در حال حاضر در جایگاه اول در لیدرهای مسابقه درگ کارواو در کنار Rimac Nevera، و این یک قطعه مهندسی دیوانه کننده است. این موتور دارای دو موتور است که به چرخ‌های عقب با قدرت ترکیبی 1000 اسب بخار نیرو می‌دهد و یک جفت فن که اساساً آن را به داخل زمین می‌کشند تا بیش از دو تن نیروی رو به پایین از حالت سکون ایجاد کنند.

Nevera درست زیر Aspark قرار دارد زیرا چند صدم ثانیه کندتر به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد، اما هر چیزی که بتواند سرعت را در کمتر از 2.0 ثانیه به پایان برساند بسیار شگفت انگیز است.

4. Koenigsegg Gemera – زمان 0-60 مایل بر ساعت 1.9 ثانیه

ماشین های زیادی وجود ندارند که 0-60 مایل در ساعت را در کمتر از 2.0 ثانیه طی کنند و بتوانند چهار نفر را حمل کنند، اما Koenigsegg Gemera این کار را انجام می دهد. این خودروی چهار نفره با یک موتور کوچک سه سیلندر جفت شده به یک موتور الکتریکی راه اندازی شد و شتاب 0-60 مایل در ساعت را در 1.9 ثانیه انجام می داد.

Koenigsegg Gemera scaled e1721662225484 600x337.jpg?auto=format&cs=tinysrgb&fit=crop&h=&ixlib=rb 1.1
< Gemeraem>Koenig

از آن زمان به یک موتور V8 بسیار عالی مجهز شده است که قدرت را از 1700 اسب بخار به 2300 اسب بخار افزایش داده است. برند سوئدی سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت را برای نسخه V8 تعیین نکرده است، اما می توانید انتظار داشته باشید که سرعت آن از زمان 1.9 ثانیه ای که توسط مدل سه سیلندر تعیین شده است، بیشتر باشد.

5. پینین فارینا B95 – 0-60 مایل در ساعت در کمتر از 2.0 ثانیه

Pininfarina برخی از زیباترین خودروهای جهان را طراحی کرده است. فراری 250GT، آلفارومئو بررا و پژو 406 کوپه همگی توسط خانه طراحی ایتالیایی نوشته شده‌اند و اکنون در حال ساخت خودروهای خود هستند.

Pininfarina B95 front quarter static.png?auto=format&cs=tinysrgb&fit=crop&h=&ixlib=rb 1.1
Pininfarina B95 front چهارم استاتیک

B95 یک هایپرکار روباز خیره کننده با موتورهای الکتریکی 1900 اسب بخاری پینین فارینا باتیستا است و شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت در کمتر از 2.0 ثانیه به دست می آید. باید عینک‌های خود را در یک ماشین روباز به همین سرعت به خاطر بسپارید، مگر اینکه بخواهید در نهایت مگس‌هایی را در کره چشم‌هایتان جاسازی کنید.

6. بوگاتی توربیلون – 0-60 مایل در ساعت در کمتر از 2.0 ثانیه

وقتی به سریع ترین خودروهای جهان فکر می کنید، بوگاتی احتمالا یکی از اولین نام هایی است که به ذهن می رسد. در حالی که Chiron با موتور چهار توربوشارژ W16 اکنون در مرتع قرار گرفته است، New Tourbillon اینجاست تا جای آن را بگیرد.

نتیجه قدرت بسیار شبیه به Lamboeghini Revuelto است – 1000 اسب بخار قدرت دارد – و شتاب 0-60 مایل در ساعت را در همان 2.5 ثانیه انجام می دهد. ممکن است به خوبی یک V12 به نظر نرسد، اما SF90 یک شگفتی مهندسی است.

پرسش‌های متداول خودروهای پرشتاب

سریعترین خودروی شتاب دهنده چیست؟

McMurtry Speirling سریع‌ترین خودروی شتاب‌دهنده در جهان است – خارج از درگسترهای راکتی. شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 1.4 ثانیه انجام می دهد، همانطور که سال گذشته مت واتسون از Carwow این ماشین را آزمایش کرد.

کدام خودرو سریعترین شتاب 0-100 مایل در ساعت را دارد؟

این جایزه به McMurtry Speirling نیز تعلق می گیرد، زیرا سرعت 0-100 مایل در ساعت را تنها در 2.7 ثانیه انجام می دهد.

تغییر آنلاین اتومبیل با Carwow

اگر به دنبال خرید عالی در خودروی بعدی خود هستید، آخرین پیشنهادات موجود از طریق Carwow را بررسی کنید.

می‌توانید بررسی‌های عمیق ما را بررسی کنید تا قبل از پیکربندی ماشین عالی. شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما پس از آن با بهترین قیمت‌های خود به سراغ شما می‌آیند و بدون دردسر چانه‌زنی در پول شما صرفه‌جویی می‌کنند.

آیا باید ماشین فعلی خود را بفروشید؟ Carwow می تواند در این مورد نیز کمک کند. به سادگی تعدادی عکس از خودروی خود آپلود کنید، به چند سوال در مورد آن پاسخ دهید و همان شبکه فروشندگان برای آن مناقصه خواهند کرد و مطمئن شوید که آن را به قیمتی که واقعاً ارزش دارد می فروشید. هنگامی که بالاترین پیشنهاد را پذیرفتید، خودرو از خانه شما جمع آوری می شود و در محل به شما پرداخت می شود. به همین راحتی است.

حتما بخوانید : مسابقه درگ: مرسدس-ای ام جی GT در مقابل هیوندای آیونیک 5 N

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا