مسابقه ون درگ: فورد ترانزیت جدید سفارشی در مقابل فولکس واگن ترانسپورتر در مقابل پژو اکسپرت

مسابقه ون درگ: فورد ترانزیت جدید سفارشی در مقابل فولکس واگن ترانسپورتر در مقابل پژو اکسپرت

تحویل بسته‌ها می‌تواند یک کار استرس‌زا باشد، زیرا رانندگان دائماً روزانه صدها بار در روز انجام می‌دهند. بنابراین مهم است که آنها یک ون داشته باشند که از عهده این کار برآید.

بار، ظرفیت حمل و مصرف سوخت همه فاکتورهای مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند – اما امروز ما روی سرعت کامل تمرکز می کنیم. بیایید نگاهی دقیق‌تر به ون‌هایی بیندازیم که امروز در نوار درگ داریم.

فرد ترانزیت جدید

Ford Transit Custom

کلمه ترانزیت در چند دهه گذشته مترادف ون شده است، زیرا اسب کار نمادین فورد مورد استفاده هزاران تاجر است. این ترانزیت سفارشی جدید دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی با 170 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور است.

این از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود و وزن این ون بدون بار 2200 کیلوگرم است. شما باید 32000 پوند را برای این نسخه ون پانل ترانزیت بپردازید.

ترانسپورتر فولکس واگن

ترانسپورتر فولکس واگن
< /شکل>

در کنار فورد ما یک ون نمادین دیگر داریم، فولکس واگن ترانسپورتر. این خودرو که برای تبدیل کمپر وانت مورد علاقه است، به یک موتور 2.0 لیتری دیزلی مجهز شده است که 204 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور دارد.

این با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد جفت می‌شود، و نسبت به Transit بسیار سبک‌تر است – وزن آن 2005 کیلوگرم است. همچنین با قیمت اولیه 28000 پوند کمی ارزان‌تر است.

کارشناس پژو

کارشناس پژو
< /شکل>

در نهایت ما ارزان‌ترین ون از این سه را داریم. قیمت پژو اکسپرت تنها از 23000 پوند شروع می شود و از یک موتور 2.0 لیتری دیزلی با 180 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. قدرت از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

پژو همچنین سبک‌ترین وانت اینجاست، با وزن 1657 کیلوگرم – که آن را در جایگاه خوبی برای مسابقه درگ امروز قرار می‌دهد.

اما کدام ون سریع‌ترین است؟ برای فهمیدن این موضوع باید ویدیو را تماشا کنید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل